zal mijn collectie eens stillekes aan posten

Home Forum Porsche miniatuur zal mijn collectie eens stillekes aan posten

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
    • [quote=”targaboy”:1vd3da7t]ik op de rommelmarkt 2 euro wie doet beter heheh[/quote]

rommelmarkt 1.5€ 😈 8)

ik op de rommelmarkt 2 euro wie doet beter heheh

Yep 😉

Hier de gepersonaliseerde versie 😆

[quote=”911-lover”:3eubo1o9]5€ in de kringloop 😉

Ik heb er destijds zo 2 gekocht. eentje heb ik nog (en iets ingekleurd) , de ander heb ik weggegeven aan een jongentje dat via de krant een oproep deed om dingen van Porsche te krijgen voor zijn verzameling.[/quote]

Ah, Oké, Heb gisteren 2 achterkanten gekocht voor €1.5 (samen). Heb dus weer een goede koop gedaan! 😈

Ah en welke heb je gehouden Koen?
              2x de voorkant of 2x de achterkant?
              😈

5€ in de kringloop 😉

Ik heb er destijds zo 2 gekocht. eentje heb ik nog (en iets ingekleurd) , de ander heb ik weggegeven aan een jongentje dat via de krant een oproep deed om dingen van Porsche te krijgen voor zijn verzameling.

[quote=”914erporsche”:1kp742un]boekensteun porsche 911:

Hoeveel is zoiets waard?

[quote=”mcklusky”:3dqijsry][quote=”stefx911″:3dqijsry]Ik heb de film CARS trouwens al liggen 😉 [/quote]

je bent niet de enige, heb em al een week of 3 😉 [/quote]

Heb de engelse versie met nederlandse ondertitels. Nu zoek ik de nederland gesproken versie nog voor mijn zoontje.. iemand ?

[quote=”stefx911″:2l8lrzyb]Ik heb de film CARS trouwens al liggen 😉 [/quote]

je bent niet de enige, heb em al een week of 3 😉

Ik heb de film CARS trouwens al liggen 😉

heb die kleine porsche van cars hij rijd en maakt geluiden van een echte motor. 😀

heb hem al gezien toffe film zeker voor de kleinsten onder ons maar ook voor die geil zijn van porsche 😆 😆

Deze dus:

Ben hem enkele weken terug gaan zien met mijn zoontje van 4 voor zijn verjaardag. Leuke film. Had hem wel liever in het engels gezien de nederlandse “stemmen casting” is anders wel leuk gedaan; Urbanus als Takel en op het einde heb je een Ferrari met de stem van J.P. Van Rossem.

En nu dus veel Happy meals van de McDonalds eten voor de auto’s
                                Hij heeft Sally nu al twee maal.

Loop nu met het idee om die “tattoo” van Sally te laten maken als sticker en hem op het “Spoilergordijn” van mijn 964 te kleven 😀
                                Dus als iemand hier een duidelijke pic van heeft…

S2

Wie heeft deze film al gezien?

Ik weet dat het een film voor de jeugd is, maar ik ben zelf nogal een liefhebber van Pixar en Disneyfilms. 🙂

(F&F Tokyo Drift is meer iets voor de jeugd 😉 )

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.