Zandvoort 11/11/2015

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Zandvoort 11/11/2015

• Maker
    Discussie
  • Ik ga op 11/11 eens het circuit van Zandvoort verkennen met de GT3.
    Nog nooit daar gereden. Enige tips waar ik moet op letten? (tricky bochten)
    Zijn ze daar streng op geluid ?

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Die datum ook aangestipt Cedric. (hopelijk dan met nieuw remsysteem rondom)

* ligt in de duinen, altijd wind en zand op de baan!!!!
      *er van de curps wegblijven!!!
      * Tarzan: laat insturen, niet meteen binnenkant kiezen..middelpuntvliedende kracht!
      * Hugenholtzbocht: muur komt daar precies naar u toe!
      *volgas tot scheivlak, nooit remmen op de heuvel net voor de bocht!! ofwel ervoor of net na het hoogste punt pas wanneer het gewicht vd wagen terug volledig op de baan staat = wel snelste manier en “grote ballen” van doen!!!
      * kom je goed uit Masterbocht laten bollen + afremmen want Wilgenhaegebocht is lang (grote zandbak 😉 )
      * S: knap lastig, put in tweede deel daar zeker niet afsnijden! bandenmuur!
      * volgende secties tot recht stuk zijn snel, wagencontrole….

Vind het plezant rijden daar :driver:

http://www.enjoy-racing.com/zandvoort.html

http://www.driving-fun.com/1796/the-knowledge/report/Bocht-voor-bocht-de-ideale-lijn-op-Zandvoort/Een-ronde-op-het-autosportcircuit-van-Nederland.aspx

(zelf 24/09 sliptraining Zolder)

0

stuur ‘ns een PM naar skeijmel. die gaat vaker met z’n rode cayman R op circuit. maar hij is NL-er en komt hier niet zo vaak meer lezen denk ik

Porsche Cayman R Circuit Park Zandvoort 2:04.94 Hotlap Onboard

0
        Ive

Ik heb eens een dagje zandvoord gedaan, maar dat was zo een totaalpakket waar je met verschillende auto’s mocht rijden.
          Het viel mij wel op dat het circuit zelf ook met redelijk wat hoogtes en laagtes is, dus geen vlak parcours

Greetz

0
        3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.