Zaterdag 10/11/2018: Brasserie D’ACHOUFFE

Home Forum Porsche Uitstappen Zaterdag 10/11/2018: Brasserie D’ACHOUFFE

• Maker
    Discussie
  • inschrijvingen afgesloten!
    Vorig jaar hebben we een zeer geslaagd bezoek gebracht aan de brouwerij van Duvel Moortgat in Breendonk met dank aan medeforummer gdpsuz1982 die ook nog voor een leuke attentie zorgde.
    Dit jaar heeft een kabouter (gelukkig gene uit de Studio 100 familie) mij ingefluisterd om naar een heel mooie brouwerij te rijden in hartje Ardennen.
    BRASSERIE D’ACHOUFFE, bekend van de kabouter op hun etiket, behoort ook tot de Duvel familie. De ervaringsdeskundigen onder ons weten ook dat die kabouter soms lelijk uit de hoek kan komen met een gigantische hamer in zijn handen….:what: Hoog tijd dus om te ontdekken hoe dit komt.
    De brouwerij bevindt zich in Wibrin en de streek nodigt uit om met de Porsche, verkend te worden.
    update: Het bezoek vangt aan om 13h00. Het staat iedere deelnemer vrij om rechtstreeks naar te rijden. Voor zij die graag samen rijden, kan er steeds op een central punt afgesproken worden.
    Na het bezoek kunnen we vlak aan de brouwerij een hapje gaan eten.

Het bezoek zelf kost 9euro/volwassnene (+16j), 5 euro voor pubers tussen 12-15k en is gratis voor de -11-jarigen.

Indien je mee wenst te gaan dien je een mailtje te sturen naar harleyg@porscheforum.be waarna we verder afspreken
    Thx

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
    • Ondanks wat onvoorziene omstandigheden bij aanvang, is het uiteindelijk toch weer een heel leuke dag geworden waarbij we ook weer nieuw sympathiek forumkoppel hebben mogen ontmoeten!
      Op naar een volgende brouwerij, stokerij of andere bezienswaardigheid.
      Ideetje voor het voorjaar? :engeltje:

Van horen zeggen was het een leuke uitstap. :engeltje:

Goed intiatief :drink:

de pluviometers werden aangevuld naarmate Houffalize in zicht kwam. maar dat heeft de pret niet kunnen drukken, integendeel zelfs.
          bedankt aan de hele compagnie voor de bijzonder aangename namiddag/avond.
          de plannen voor een volgende winteruitstap heb ik al horen fluisteren en ik weet bijna 100% zeker dat het geen roodgemutste kabouters waren.

de foto’s staan in het album van het event: https://porscheforum.be/jomsocial/photos/album?albumid=3518&eventid=102

+ 1 :driver: :drink: :applaus:

Was een fijn initiatief boys, meer van dat :applaus:
              Bedankt voor de organisatie :up:

ik drink nog alleen thuis koffie Erwin :sleep: dus heen en nog terug dezelfde dag.
                en het weer is zeker geen spelbreker.

Nicole en ik zouden normaliter al op vrijdagavond afreizen en pas op zondag huiswaarts keren. Een hotel in nabijgelegen Houffalize had nog net een kamer voor ons. Zijn er nog die willen overnachten?

Eerste sneeuw in zuid Belgie ( provence de Namur ; Hainaut et Luxembourg ) viel te bespeuren gisteren 30 oktober 2018
                    Hopelijk is de streek op 10 november sneeuwvrij , anders winterbanden plaatsen
                    Ik heb reeds sinds vandaag winterbanden opliggen :driver: :driver: :driver:

Het ging over iets automotiefs dacht ik ? Dus ben ik curieus.
                      Afin, naar die andere onderwerpen natuurlijk ook 🙂

[quote=”bccars” post=272634]Er zijn ook niet-deelnemers die branden van curieuziteit zenne ![/quote]

En om het eens met je eigen woorden te zeggen of in je eigen eerder aangehaalde quote tijdens de England trip , onder geheimen wordt vooral NIET verstaan het volgende 8) [hide] Dus DAT gebeurt er op die buitenlandse tripjes. Partnerruil en scheefpoeperij ! 🙂 [/hide]

Er zijn ook niet-deelnemers die branden van curieuziteit zenne !

En de inschrijvingen zijn afgesloten!
                            19 enthousiaste deelnemers zullen op 10 november de geheimen van l’Achouffe proberen te achterhalen. :salut:

We zijn ondertussen toch weer aan een mooie bende geraakt.
                              Op praktische redenen (voorafbetaling) sluit ik de inschrijvingen af op dinsdagavond.
                              Je deelname is slechts officieel na ontvangst van betaling op mijn rekeningnr en niet op dat van het Porscheforum!
                              Ik zal ook een bevestigingsmail sturen van zodra het bedrag ontvangen is.
                              Niet vergeten te mailen naar Harleyg@porscheforum.be

Top!
                                Er zijn blijkbaar nog kandidaten om in Lummen te verzamelen en zo zal geschieden!
                                We spreken verder af via mail.

grtz
                                Gert

Goede avond
                                  Zou graag meerijden naar de D’ACHOUFFE en meerijden vanuit LUMMEN
                                  Mvg Harry

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.