Zaterdag 10/11/2018: Brasserie D’ACHOUFFE

Home Forum Porsche Uitstappen Zaterdag 10/11/2018: Brasserie D’ACHOUFFE

• Maker
    Discussie
  • inschrijvingen afgesloten!
    Vorig jaar hebben we een zeer geslaagd bezoek gebracht aan de brouwerij van Duvel Moortgat in Breendonk met dank aan medeforummer gdpsuz1982 die ook nog voor een leuke attentie zorgde.
    Dit jaar heeft een kabouter (gelukkig gene uit de Studio 100 familie) mij ingefluisterd om naar een heel mooie brouwerij te rijden in hartje Ardennen.
    BRASSERIE D’ACHOUFFE, bekend van de kabouter op hun etiket, behoort ook tot de Duvel familie. De ervaringsdeskundigen onder ons weten ook dat die kabouter soms lelijk uit de hoek kan komen met een gigantische hamer in zijn handen….:what: Hoog tijd dus om te ontdekken hoe dit komt.
    De brouwerij bevindt zich in Wibrin en de streek nodigt uit om met de Porsche, verkend te worden.
    update: Het bezoek vangt aan om 13h00. Het staat iedere deelnemer vrij om rechtstreeks naar te rijden. Voor zij die graag samen rijden, kan er steeds op een central punt afgesproken worden.
    Na het bezoek kunnen we vlak aan de brouwerij een hapje gaan eten.

Het bezoek zelf kost 9euro/volwassnene (+16j), 5 euro voor pubers tussen 12-15k en is gratis voor de -11-jarigen.

Indien je mee wenst te gaan dien je een mailtje te sturen naar harleyg@porscheforum.be waarna we verder afspreken
    Thx

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
    • idem!

het zal er eerder zo uit zien meen ik. kronkelende stuurwegen langs landschappen in prachtige herfstkleuren;
        dus aanmelding en betaling voltooid :driver:

kom, kom!

Voor zij die schrik hebben dat er op 11 November 20 cm sneeuw zal liggen en dan de Porsche liever niet van stal halen… het is niet verplicht om met de P te komen.
              Vergeet niet te mailen naar harleyg@porscheforum.be

Top initiatief :up:

Zou graag ook deelnemen , maar ‘s zaterdags is steeds ene moeilijke voor mij.
                Kan nu nog niets beloven.
                Ik houd het nog even in’t oog :coolness:

Mail vertrokken!!

Wij willen al op vrijdag oprijden en zondag terugkeren…

Update: beetje druk op dit moment vandaar effe deze vraag.

Iedereen die mee wenst te gaan op 10/11/18 om de brouwerij te bezoeken om 13h00 wordt vriendelijk gevraagd om een bevestigingsmail te sturen naar
                    harleyg@porscheforum.be. Je zal dan een mail terug ontvangen met een rekeningnummer en de vraag om het correcte bedrag over te schrijven.
                    De verdere praktische organisatie zoals er al dan niet samen naartoe rijden en/of eten voor/na het bezoek, spreken we dan wel af met alle deelnemers.
                    Voor de twijfelaars…..26/10 is de deadline om in te schrijven.

ik krijg al dorst honger

je kan wel ter plaatse eten, gezellige brasserie om de hoek

http://www.achouffe.be/uploads/downloads/Menu-la-petite-fontaine.pdf

Beetje vroeg voor mij om het nu al definitief vast te leggen, maar deelname hieraan interesseert me wel. :up:

Goh, de kabouter heeft voor ons het slot van 13h gereserveerd. Beetje een vervelend uur als je niet met nuchtere maag aan een brouwerijbezoek wil beginnen.:think: En dat wil ik niet….dan nog liever 48h in een klooster met een harem overjaarse kloosterzusters….:shock: Om te bidden uiteraard.:engeltje:
                            De (voorlopige) denkpiste is nu om ergens tussen Lummen en Luik een brunch te houden waarna we rond een uur of 11- half 12 zouden doorrijden tot in Wibrin.
                            Na het bezoek zouden we ook nog evt samen iets kunnen gaan eten in de omgeving.
                            Ik zal dit weekend mij er eens achter zetten, se.:salut:

het blijft in de Duvel familie en de geheelonthouders moeten niet mokken want ze bieden ook bakjes troost aan.
                              2h enkele reis dat wordt wringen en wroeten met de weekend planning, maar we zijn er ook bij …

Is er al meer geweten? Ik zie dat het 230 km rijden is. Gelukkig heb ik een Porsche, zelfs twee… 😉

Vorig jaar was het gezellig , bezoek aan de brouwerij en het etentje achteraf
                                  We houden de zaterdag 10/11 vrij in onze agenda:D

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.