- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
12 december 2007 om 16:35
Ik heb een heel gek probleem met mijn 944 van ’88 waar al verschillende porsche garagisten hebben achter gezocht, en verschillende onderdelen hebben vervangen, maar we staan nog geen stap verder.
Even resumeren: Ik heb men 944 +-1.5jaar geleden gekocht als wrak.
Ondertussen ben ik al geruime tijd bezig deze te renoveren.
De motor heeft een kleine revisie gehad, heel het koelsystem is vervangen. Koppelingsplaat, drukgroep en buteé zijn vervangen, ophanging volledig vervangen, enz…Ik heb met de wagen +-3000km gereden,en had plots het probleem nl. wanneer ik terugschakel van 3e naar 2e in lage toeren begint heel de wagen te daveren.
De porsche specialist heeft ondertussen vervangen: Transaxle,cardanassen, motor en boite steunen, alle roulementen nagekeken, balansassen vd motor nagekeken, enz…
Teneinde raad, en op aanraden van men garagist ben ik vd week een 2e hands boite gaan halen bij FG porsche, garagist heeft deze gemonteerd…en probleem blijft.Zowel ik als mijn garagist weten het even niet meer, de wagen rijdt zoals een beest, doet alles wat ie moet doen, maar het probleem van het terugschakelen van 3e naar 2e blijft…en enkel in LAGE toeren ????
Who can help me???
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.