Zeer aparte Porsches op foto bij Schloss Dyck

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Zeer aparte Porsches op foto bij Schloss Dyck

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • het was inderdaad de moeite, ik ben zaterdag geweest, en heb al bij al goed weer gehad. Omdat ik ‘s avonds in Belgie op een feestje verwacht werd, kon ik niet héél lang blijven. En dat is ook mijn geluk geweest vermoed ik, want nog maar net in de auto , vielen er pakken water uit de lucht, en ik vermoed dat de fun daarna over was voor zaterdag. Het was toen bijna 4 uur namiddag.
      Een ding staat vast, ik ben volgend jaar opnieuw van de partij, en hoop dan 2 dagen daar te zijn.

Hier enkele teasers, meer fotos op Liebe zu Ihm

het zou moeilijk zijn om van zo’n schoon materiaal weerzinwekkende foto’s te maken. wat een pareltjes zeg ❗
        de afwezigen hadden alweer ongelijk.

Heel mooie foto’s Alain ,Het was wel de moeite om daar naar toe te gaan (dit had je me ook gezegd trouwens ).Het weer was een beetje spelbreker zo te zien .Maar wat een collectie prachtige wagens kon je daar aantreffen .Volgende maal ben ik er ook heen hoor.

Super knappe foto’s Alain
            Dat is genieten puur .

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.