- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
16 oktober 2008 om 13:03
Beste Porschisten,
ik heb gisteren Jan De Man van Carrera to China gesproken.
Zij hebben het zo druk dat er geen tijd over is om een festiviteit te organiseren bij het vertrek op 29/11.
Zelf ben ik ook Gentenaar en daarom vind ik het niet kunnen dat onze 2 jongens zomaar zouden vertrekken zonder steunbetuigingen ed.
Daarom ben ik op zoek naar een paar vrijwilligers die de handen uit de mouwen willen steken om hun vertrek goed te vieren.
Wat is er nodig ?
Datum : 29/11
Lokatie :
* Zaal waar we de Porsche kunnen binnenrijden. Dat zou top zijn.
* Bij voorkeur een zaal met bediening die we gratis mogen gebruiken.
* Met een parking, liefst in het centrum van Gent waar alle Porsches mooi gegroepeerd staan.
* Iemand die wil sponsoren met geluid en licht.Communicatie :
* iemand met goede contacten met het stadsbestuur van Gent. Dan kunnen we hopelijk steun uit deze hoek krijgen.* iemand die de lokale pers op de hoogte kan stellen (tv, geschreven pers, etc.)
* op de hoogte stellen van alle Belgische Porsche Clubs.
JULLIE MASSALE OPKOMST
Alles moet zeer vlug geregeld worden, want de datum is niet veraf.
Jullie kunnen op mijn inzet rekenen, maar ik heb ook een drukke agenda en kan het niet alleen geregeld krijgen.
Wie voelt zich geroepen om in ons comité te springen ?
Wie heeft goede tips, suggesties ?Ik geef mezelf een week de tijd om hierin vooruitgang te krijgen. Lukt dit niet, dan komt er geen party, maar zou wel jammer zijn.
Graag een privé-bericht als je kan helpen.
Greets,
Rufie.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.