Zeer Dringend !!! Wie kan helpen organiseren ?

Home Forum Carrera to China Zeer Dringend !!! Wie kan helpen organiseren ?

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschisten,

ik heb gisteren Jan De Man van Carrera to China gesproken.

Zij hebben het zo druk dat er geen tijd over is om een festiviteit te organiseren bij het vertrek op 29/11.

Zelf ben ik ook Gentenaar en daarom vind ik het niet kunnen dat onze 2 jongens zomaar zouden vertrekken zonder steunbetuigingen ed.

Daarom ben ik op zoek naar een paar vrijwilligers die de handen uit de mouwen willen steken om hun vertrek goed te vieren.

Wat is er nodig ?

Datum : 29/11

Lokatie :

* Zaal waar we de Porsche kunnen binnenrijden. Dat zou top zijn.
    * Bij voorkeur een zaal met bediening die we gratis mogen gebruiken.
    * Met een parking, liefst in het centrum van Gent waar alle Porsches mooi gegroepeerd staan.
    * Iemand die wil sponsoren met geluid en licht.

Communicatie :
    * iemand met goede contacten met het stadsbestuur van Gent. Dan kunnen we hopelijk steun uit deze hoek krijgen.

* iemand die de lokale pers op de hoogte kan stellen (tv, geschreven pers, etc.)

* op de hoogte stellen van alle Belgische Porsche Clubs.

JULLIE MASSALE OPKOMST

Alles moet zeer vlug geregeld worden, want de datum is niet veraf.

Jullie kunnen op mijn inzet rekenen, maar ik heb ook een drukke agenda en kan het niet alleen geregeld krijgen.

Wie voelt zich geroepen om in ons comité te springen ?
    Wie heeft goede tips, suggesties ?

Ik geef mezelf een week de tijd om hierin vooruitgang te krijgen. Lukt dit niet, dan komt er geen party, maar zou wel jammer zijn.

Graag een privé-bericht als je kan helpen.

Greets,

Rufie.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Leuk dat Erwin en Jan het beiden zien zitten.
      Dan gaan we er vanaf vandaag nog harder tegenaan.

Ik hoop jullie allemaal te zien op 29 november in Gent.
      De details volgen zo vlug mogelijk.

See you,
      Rufie

Voor het organiseren hebben wij helaas geen tijd.
        Doch 29/11 is wel ons vrij weekend dus kunnen we aanwezig zijn .
        We volgen dit op 😉

hey jongens,

ik heb het er net even met erwin over gehad, en we zien het zitten!

Rufie, dikke merci voor de rappe interventie 🙂

Zoals het er nu naar uit ziet vertrekken we op 29 november vanuit engeland ( bij onze sponsor Paintshield), en komen we ‘s avonds aan in Gent. Dan een feestje met de wagen op de parking vooraan, en dan zondag ochtend het echte vertrek vanuit Gent richting Nûrburgring 🙂

Rufie, ik neem later contact met je op om eens samen te zitten. Misschien morgenavond, of eventueel zondag…

groeten!
          jan

idd, niet te missen die dag ❗ 😉

Bedankt, tja heb geen tijd om er lang over te slapen.

Wel nog veel te regelen en ik hoop echt dat er een paar handjes bijkomen.
              Als we de taken wat kunnen verdelen, is het voor ieder niet zoveel werk.

Greets,
              Rufie.

😀 Proficiat en zo snel dan nog .Ik hou het in het oog hoe alles evolueerd.
                prachtig iniciatief ,Ik wil er zeker bij zijn die dag .

Een dagje verder en we hebben al een locatie.

NH Hotel Belfort (Sofitel vroeger) tegenover stadhuis is bereid mee te werken.
                  Heb al paar contacten stadhuis doorgekregen die ik moet contacteren.

Het wordt concreet 😯 😀

Hou maar allemaal 29/11 vrij in jullie agenda, want het gaat iets speciaals worden…

Anoniem

Ik zou het ook zeker zien zitten om hen een begeleidingsrit te geven en zal zeker alles in het werk stellen om op een eventuele festiviteit aanwezig te zijn maar kan mij ook niet echt beschikbaar maken naar veel voorbereidend werk toe maar toch enkele bedenkingen;
                    Kan je geen grote taverne/ café/restaurant aanspreken dan heb je al direkt zaal, parking, muziek, drank, alles in één zonder dat je zelf alles moet aanslepen . Misschien zitten er hier mensen op het forum met een etablissement..;
                    Pers zullen zij waarschijnlijk al wel contact mee gehad hebben.
                    Clubs aanspreken via een link naar een (of deze) site en een soort kettingbrief opstellen met de vraag aan iedereen om die per mail naar 10andere auto of porscheliefhebbers door te sturen en op die manier zoveel mogelijk sympathysanten samen te krijgen bij hun vertrek.
                    Natuurlijk vermelden dat er een aparte parking is voor porsches.
                    Moet zeker lukken om iets leuks te doen zonder al te veel geloop.
                    Succes.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.