Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Maker
    Discussie
  • Stuur staat met twee muisklikken LHD
    Ik zie overal kreukels en die zijn altijd naar. Moet toch een ferme klap geweest zijn om een voorwiel af te breken.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
    • [quote=”J”]
       [/quote]

En daar is serieus zwaar geremd hé    ;
      Om je een breuk ter lachen 
      Als ge een Mercedes C klasse van 10 jaar oud er nog niet kunt  af rijden in snelheid  op de snelweg, kan je misschien beter eens wat lessen nemen op Zolder bijvoorbeeld   
      Of anders een snellere SUV kopen 

” Merc tegen 300km/h en smijten met een ijzeren staaf ” 
       Hopelijk hebben ze  van at koppel ook een alcohol-drugs- test afgenomen in de politiepost , na het bekijken van de beelden.

Ik las net dat de agressor is aangehouden. Man van 40 uit Oostkamp

in theorie zou het kunnen, kromtrekken door overmatig warm lopen EN nadien ongelijkmatig/plots afkoelen.
          maar naar mijn mening is de bewijslast van oorzakelijk verband hier de grootste juridische hindernis.

Volgens mijn mening “Bullshit”.

Anoniem

https://www.hln.be/oostkamp/veertiger-die-door-het-lint-ging-op-e40-toont-spijt-persoonlijke-familiale-omstandigheden-deden-stoppen-doorslaan~a8fc24cf/

Koppel met Porsche kreeg het aan de stok op de E40 met een geflipte gast:
              “Hij probeerde hen meermaals van de baan te rijden, deed hen uiteindelijk stoppen op de pechstrook om ze vervolgens te belagen met een ijzeren staaf. “

Verder in het artikel:
              “Het koppel stelde zich ondertussen burgerlijke partij. In de eerste plaats om de geleden schade aan hun Porsche terug te krijgen. “Ik heb grote kosten aan mijn wagen door het gedrag van die kerel. De remschijven zijn volledig scheefgetrokken. De reparatie zal al snel duizenden euro’s kosten.”

Ik heb getwijfeld om dit te posten in het topic “funniest jokes”, maar trekken de remschijven effectief zodanig scheef nadat je zwaar in de remmen gaat dat je ze al moet vervangen?

XXX

Media, feiten goed krijgen en neutraal blijven, zal altijd een moeilijke opgave zijn…

Ongedeerd uitgestapt en waarschijnlijk met een flinke hoop schrik ook.
                Hopelijk niet te veel last van het ongeval, in ieder geval beterschap aan zij die het meegemaakt hebben.

‘Minstens 137.000 euro  + BTW’ ?

Hola ! Het doet pijn om dat te bekijken ! Veel sterkte aan allen die in de problemen zitten door het slechte weer. Hier aan de kust zouden we dan durven klagen als het eens téveel waait . . . 

^^. Bij ons zou je die in de Fin-shop kunnen op de kop tikken, maar in de Fillipijnen hebben ze ongetwijfeld geld teveel.

https://www.youtube.com/watch?v=pqgNedzVoFI

PZ Heilbronn blijkbaar

Altijd handig als ge komt voor nen tv en er blijkt een Porsche in de garage te staan 😀

123

zit in zelfde categorie, jacking.
                              maar ook weer niet meteen het soort misdadiger dat het doet voor ne joyride.
                              of het moet wel heel erg open house geweest zijn

Homejacking kan ook nog, sleutels van het haakje nemen en gas erop :p

123

DeePee post=285318auto gestolen voor joyriding en zo teruggevonden
                                  hopelijk een goede omniumverzekering

Hoe steel je een moderne Porsche om te joyriden.. zonder de sleutel?
                                  Kwil maar zeggen.. wie skills heeft om auto’s bewust te jatten, die doet er geen joyrides mee maar verkoopt ze
                                  Wie ze voor joy rides jat.. denk ik niet dat ze die met technologie gestolen hebben om zonder sleutel weg te kunnen rijden

En welke verzekeraar verzekert er als de sleutel gebruikt is om hem te stelen? (of ‘t moet carjack zijn, en dat staat er niet bij)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.