Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

  • Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

    041.JPG

    040.JPG

    043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,267)
    • Blijkbaar een iets te enthousiaste parkeerwachter die “down under” te letterlijk heeft genomen :first:

        Plaatsbesparend parkeren… misschien de oplossing in veel steden…. :bounce:

                Had daar vroeger ook familie wonen, op dat baantje je P zo korter maken 😯 😯 :think:

                  [quote=”deepee” post=267647]Heirbaan in Rotselaar. ][/quote]

                  Had er vroeger familie wonen en kan mij herinneren dat dit een klein macadambaantje was tussen de villa’s binnen de bebouwde kom. Of zijn Porsche is van karton of misschien toch een beetje te snel in een woonwijk? :think:

                    de E17 in Kruishoutem: de 944 van een Nederlands koppel blijft uitgebrand achter. Ze waren onderweg naar Normandië en hadden net 300 kilometer gebold en moesten er nog 500 afleggen.

                    porsche944.jpg

                      Joachim Van Calster (42), oogarts en -chirurg aan het UZ Leuven, is vrijdagavond levensgevaarlijk gewond geraakt bij een ongeval met zijn Porsche. Dat gebeurde op de Heirbaan in Rotselaar. Intussen is zijn toestand stabiel.

                      763.jpg

                        sorry Vandamme

                        123

                          volgens mij kun jij niet goed volgen.

                          Kga de quotes er bij zetten

                            natuurlijk Bert V is correct : soms kan je het chassis redden , bij zware brand is het beter om alle s te vervangen

                            123

                              [quote=”ZUFF-718″ post=266982]

                              Misschien gewoon een upgrade benzineslangen of oude poreuze slangen en klemmen op tijd vervangen door nieuwe slangen met verbeterde rubberen samenstelling en met een metalen bescherming eromheen
                              Dan ben je ook zeker en gerust
                              [/quote]

                              alles tijdig vervangen zal geen brand door menselijke fouten of mechanisch falen in een nieuw onderdeel vermijden.
                              En dan is die Blazecut toch wel een goeie verzekering in je motorruimte…

                              [quote=”ZUFF-718″ post=267219]plastiek brandt hevig en snel 😆 😆 😆

                              maar het voordeel is na een brand , je zet er een nieuwe body op en je bent weer “snel ” vertrokken :up:[/quote]
                              En een auto met plastic body die tot op de grond is afgefikt, dan moet je toch wel eens goed nadenken hoe heet dat chassis is geworden.
                              Zoals bert zegt, is het zijn sterkte kwijt.. én het zal roesten als gek.

                              Tenzij het RVS is(en dan nog) zal alle verf en coating er af zijn en roest het op snel tempo van binnenin de kokers door.

                                En welke bruikbare onderdelen blijven er dan nog over :popcorn:

                                  Soms moet ook het chassis apart vervangen worden ; dat is nu eenmaal een voordeel van een buizenchassis met GF body erop :driver:

                                15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.