Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

  • Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

    041.JPG

    040.JPG

    043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 1,267)
    • Met een chassis dat door de warmte zijn sterkte misschien verloren heeft :popcorn: :think:

        plastiek brandt hevig en snel 😆 😆 😆

        maar het voordeel is na een brand , je zet er een nieuwe body op en je bent weer “snel ” vertrokken :up:

          13358128_large.jpg

            griffith opgefikt KLIK

              Er branden wel veel oude Porsches uit blijkbaar. Op,de 25 jaren met TVR heb ik nog nooit een brandendd wrak gezien. Zou het met britse en duitse kwaliteit te maken hebben. Tijdens de cm meeting begin jaren 90 reden we die 911 ook steeds naar huis op het circuit van Zolder. Zo supersnel waren die G50 en 964 ook weer niet 😆 :coolness:

                een veelbelovend systeem, maar er is een groot verschil tussen een demo filmpje gemaakt met wat brandalcohol dat ze over een koud motorblok gieten; eens dat is verbrand gaat het vuur zelfs uit zichzelf uit.
                da’s heel wat anders dan een benzinepomp die vol debiet op een heet oliegekoeld motorblok spuit

                Attachments:
                • 3360_n.jpg

                  is ook nieuw voor mij :coolness: :coolness:

                  Misschien gewoon een upgrade benzineslangen of oude poreuze slangen en klemmen op tijd vervangen door nieuwe slangen met verbeterde rubberen samenstelling en met een metalen bescherming eromheen
                  Dan ben je ook zeker en gerust

                  De eerste foto is relatief goedkoop , de tweede foto is een vrij dure aangelegenheid

                  Niet moeten blussen is toch altijd beter dan blussen na 3 seconden :up:

                  images-2-3-4-5-6.jpg

                  8122.jpg

                    ferm systeem, nog nooit gezien … :up:

                    123

                      met zoeen dure oudjes zou ik toch een Blazecut monteren want je weet dat ze in de fik durven gaan bij lekken, en dat er geen houden meer aan is als het magnesium blok begint te fikken. En zelfs zonder, er zit zoveel plastic benzine en olie achterin, dat poeier blussertje is een klucht

                      kost 150 euro of zoiets.. maar das ‘t enige dat je nog een kans geeft.

                        Als je een lekkende of poreuze brandstofslang hebt, dan gaat het vrij snel pffffff zeer jammer

                          Klassieke Porsche 911 brandt tot de grond toe af bij start Tulpenrally

                          De 911 van Wytze van Leuveren en Rutger Kwant vloog vermoedelijk in brand als gevolg van een poreuze brandstofslang. De lekkende benzine kwam tot ontbranding en dan is er in de regel geen houden meer aan, ook niet met een brandblusser. De bestuurders kwamen met de schrik vrij.
                          Ondanks het verdriet en het verlies van de 911 kreeg het zeer teleurgestelde team een andere klassieke 911 aangeboden van een andere deelnemer, George Banken. Hierdoor konden zij gisteren alsnog aan de start verschijnen met onder meer een eveneens geleende stopwatch en door de organisatie gefabriceerde nieuwe startnummers.
                          bron: http://autovandaag.nl/autonieuws/14356/porsche-in-vlammen-op-tijdens-tulpenrallye/

                            z914_n.jpg

                              Die dief waarschijnlijk wel. Of op zen minst gekend bij het gerecht. :popcorn:

                                Iemand van hier? :engeltje:

                                  Respect voor de GT2RS chauffeur. Zijn auto blijft tenminste niet in de garage, kelder of verzameling staan zoals dat bij veel GT2RS’en wel het geval gaat zijn.

                                15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.