Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,267)
    • Die bestuurder ligt daar niet van wakker

GT2 RS crasht op de Nürburgring drie dagen na zijn levering

Op de «Nordschleiffe» wordt elke fout genadeloos afgestraft. Dat mocht een Deense bestuurder ondervinden toen hij zijn 911 GT2 RS in de vangrail keilde … slechts drie dagen na de aankoop.

Ieder moet voor zich uitmaken of het verstandig is de Nordschleiffe op te zoeken met een nieuwe, onbekende wagen, die bovendien nog in rodage is. Het is niet echt duidelijk wat er exact gebeurd is, maar deze mooie, groene supercar tikte zeker de vangrail aan, waar hij een stuk van zijn bumper achterliet.

Gelukkig liep het voor deze GT2 RS nog vrij goed af met een klein – maar wellicht duur – bezoek aan de koetswerkafdeling van de garage.

De bestuurder( ster) van de Macan met PDK was misschien nog niet zo vertrouwd met de 2-pedals system 😆 😆 😆 😆

Als je de foto ziet, denk je: eigen schuld, dikke bult voor de motard, de Porsche kwam van rechts. Maar dan lees je dat de Porsche eigenlijk een parking verliet…. gelukkig is de motard niet in levensgevaar :salut:

zNtp6wo.jpg

Voor hoeveel wedden we dat ze d’r ook een automaat van gemaakt hebben? 8)

01d_c.jpg

:happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

Komt daar ergens mee aan 😀

Gespoten in mestkar-oranje :first:

een boxster met CGT allures

Attachments:
                            • s-l1600-2-3.jpg
                            • s-l1601-2.jpg
                            123

dat zetten ze op 2e hands als
                              lichte roest
                              harde basis voor kwaliteits restoratie project

914_r.jpg

914_s.jpg

[quote=”Bert V.” post=265415]Of dat je het volledige aankoopbedrag terug trekt.

geen discussie over rest waarde
                                  Men zal altijd een waarde voor ongeval gaan bepalen aan de hand van soortgelijke :popcorn:[/quote]

Dat hangt van het contract af. Mijn Cayman wordt volgens een percentage van de cataloguswaarde vergoed. Toch de eerste 5 jaar, daarna geldt het niet meer. Rollie kan dit beter uitleggen.

Het kost natuurlijk meer maar dan is er ook geen discussie. Ik haat discussie! Maatschappijen hun praktijken grenzen vaak aan oplichting. Zoals toen die keer dat mijn vrouw achterwaarts inreed op mijn Z4. Zij werd toen geïntimideerd om afstand te doen van schadevergoeding. [hide]De toenmalige verzekeringsagent doet er nog steeds goed aan om mij niet in het donker tegen te komen teneinde bepaalde schade te vermijden[/hide]

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.