Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 1,267)
  • 123

dan ist hopelijk wel een omnium zeker?

Lees net in de krant dat de panamera amper een maand oud was…. 🙄 Het zal je maar gebeuren… :coolness:

123

fair enough.

da’s een heel ander verhaal dan een trio dat uwe panamera uit de garage steelt en hem in de fik steekt
            jij gaat er van uit dat het een nieuwe was, maar het kan evengoed een 7 jaar oude auto geweest zijn.

123

Toen ik lange tijd geleden mijn eerste nieuwe eigen auto kocht, een Golf III GT TDI
              En ik ging hem ophalen, reed er iemand voor mij weg met zijn nieuwe auto..
              een full option passat.. leren zetels de ganse mikmak. Een oudere mens…

Het leek me zoiemand die zijn auto voor zijn pensioen kocht.
              Die mens reed weg met smile van oor tot oor.

Eerste rooie lichten, 150 meter verder, rijd hij door rood, ik hoor de patat nog altijd. Hij had niks ergs maar de ganse achterkant was van die passat was er bijna afgereden door een camion.

Gewoon in een roes en niks van rood gezien.

En hij was vergeten zijn verzekerings makelaar te vragen om de BA te upgraden naar omnium…

Tragisch.. maar dat noem ik dan wel self inflicted.

als je moest weten hoeveel er zonder rond rijden, je zou je verschieten! 😕

123

[quote=”Ghost” post=265414]Ga jij er dan zomaar van uit dat iedereen omnium heeft :roll:[/quote]

Voor een recente Panamera toch wel zeker? Ze moet zot zijn als je die niet omnium verzekert.

Of dat je het volledige aankoopbedrag terug trekt.

geen discussie over rest waarde
                    Men zal altijd een waarde voor ongeval gaan bepalen aan de hand van soortgelijke :popcorn:

Ga jij er dan zomaar van uit dat iedereen omnium heeft 🙄

oeps das dichtbij :wtf: dat is hier in mijn achtertuin… 😯 maar had er niks van gehoord… 😐

123

[quote=”deepee” post=265389]neen, t is een panamera. dat maakt het daarom niet minder erg voor de eigenaar[/quote]

goh, toch wel een beetje.
                          Een Panamera zal vervangbaar zijn middels de verzekering.
                          Het ding is afgefikt dus geen discussie over rest waarde en eventuele schade herstel na recovery
                          Of inbeslagname in t buitenland en dan oeverloos lang wachten tot je het ding terug krijgt.

Afgefikt is klaar, done, nieuwe bestellen. Das in sommige gevallen echt beter.

Maar als het een onvervangbare classic is.. Dan is die gewoon verloren.
                          Das wel degelijk erger voor zoeen eigenaar.

neen, t is een panamera. dat maakt het daarom niet minder erg voor de eigenaar

123
                              123

voor total loss en de klap die hij deed ziet de neus er eigenlijk nog redelijk recht uit.
                                zal wel meer waard zijn in stukken dan het kost om te repareren, dat wel.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180406_03449201

targa.jpg

“De bejaarde man was met zijn wagen aan het rondrijden op een parking, op zoek naar een plaats om te parkeren”, vertelt politieman Colin Shead. “Toen hij aan de rand kwam, reed hij te snel om nog behendig genoeg te kunnen manoeuvreren.” Het gevolg was pijnlijk: hij reed met zijn porsche in op de betonnen muur aan de rand van de parking. En daar waren de stenen niet tegen bestand: de wagen ging recht door de muur en viel één verdieping naar beneden, om op zijn neus te landen.

Gelukkig raakte niemand gewond: de 73-jarige chauffeur kwam er met de schrik van af en voorbijgangers keken alleen maar verbaasd toe. De peperdure wagen daarentegen moest worden weggetakeld en de auto is ondertussen perte totale verklaard.

Maar dat is niet het enige slechte nieuws voor de chauffeur. De agenten in kwestie twijfelen nu immers of de man nog wel in staat is om te rijden met een wagen. Daarom moet de bejaarde man een behendigheidstest afleggen. Als hij daarvoor niet slaagt, dan wordt zijn rijbewijs onherroepelijk ingetrokken.

Ive

Dit is eerder een Bob de Bouwer, maar desalniettemin zéér erg voor die mooie Porsche :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.