Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,267)
    • Een sloophamer was wellicht een stuk voordeliger geweest, maar dit werkt wel lekker snel natuurlijk! :mrgreen:

Dure oplossing om verbouwingswerken uit te voeren 😳 😳

zz8694JPG.jpg

Wim

Geen idee, maar ik had gisteren mijn zwager uit Duitsland aan de lijn, en die vertelde het.

is gewoon onder rijdende omstandigheden gebeurd, kan inschattingsfout geweest zijn bij uitvoegen.
            Denk maar aan dat filmpje hier in België met dat blauwe autootje. 💡

😯 :wtf: 😯 Zelfmoord?

Wim

Zoek de Porsche. 😯

Daar was hij.

zz1233.jpg

z956_n.jpg

ZBXRf34.jpg

06EEB7E0-45A1-40CE-9108-E95EC916B4C0.jpeg

D8C8CECE-97AF-4B56-890F-60118EDD003B.jpeg

aan de onderkant van de deur te zien komt hij uit het zonnige califorinië :happydance:
                          een voordeel: je ziet wat je koopt, je moet er alvast het plamuur niet meer afschrapen :happy:

Verbrand auto zegt hem, allez zeg . Het zal toch niet waar zijn zeker ….. maar de papieren zijn niet verbrand. Vandaar € 4000 neem ik aan :bounce:

[quote=”Bert V.” post=260573]Zeer herkenbare garage, hoe krijg je zoiets voor 😯 :popcorn:[/quote]

Vrij makkelijk te verklaren denk ik. De heftruck staat er nog.
                                Ze hebben een heftruck gebruikt om die wagen ergens op te gaan zetten.
                                Wellicht heeft de chauffeur van de heftruck geen rekening gehouden dat het zwaartepunt niet echt in het midden van de vorken zat.
                                een kleine stuurbeweging is dan genoeg om de boel te kippen :geek: rij zelf zal bijna 30 jaar met heftrucks, heb me er ook al aan mispakt.

rekening zekers niet betaald, en dan hup over de draad ermee…. :happy:

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.