Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Crash Foto’s › Zeer erg voor die mooie Porsche
- Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
https://omroepvenlo.nl/video/80395374/dodelijk-verkeersongeval-a61-nettetal
Verder ga ik geen commentaar geven, maar op die baan is het maximaal 130 km/h.
Volgens mij ook een vrij nieuwe. 💡En eigenlijk is de topic titel bij dit draadje niet passend. 😐
Ik weet maar al te goed dat mijn uitspraken (ik geef toe, onbewezen gissingen) en public not done zijn in tragische situaties als deze, uit respect voor de slachtoffers en nabestaanden.
In de berichtgeving bij het overlijden van Luc De Vos was het ook zo dat de oorzaak angstvallig niet vermeld werd (hij heeft zich letterlijk dood gezopen). Exact zo heb ik ook een naaste verloren. Het is echter beter de problemen te benoemen en er vervolgens iets aan te doen opdat ze niet meer gebeuren, dan de typisch Vlaamse karaktertrek die er voor zorgt dat we de feiten onder de mat vegen.
En ik ben zelf zeker geen heilige, laat dat duidelijk zijn. Er is zeer veel aan mezelf dat voor verbetering vatbaar is. Gelukkig wijst mijn vrouw me daar regelmatig op…
Wat een drama. gecondoleerd en sterkte voor de nabestaanden. 😥
Diegene die zonder zonde is werpe de eerste steen… ik moet niet werpen, en er zullen er weinigen zijn die wel moeten werpen.
Gewoon toegeven dat dit gebeurd is eigenlijk niet zo moeilijk. Is dit hier gebeurd, ik weet het niet. En weet je, ze komen er niet mee terug.
RIP gasten, sterkte aan de familie en vrienden.
is wat we moeten onthouden niet dat we mekaar wat liever zouden moeten zien?
Bah,
Ik heb zelf 2 jaar thuis gezeten na een zwaar ongeluk.
Ook ik had schuld aan ongeval (snelheid) maar wat je dan allemaal hoort wat gezegt word …. gelukkig word je er niet van. Als die gasten nu 3 of 14 glazen gedronken hadden,een joint gepaft hadden of gewoon eens zot gereden hebben, ze komen niet terug door alle verschillende meningen te spuien.
Ik wil aan vrienden en familie van slachtoffers mijn oprechte deelneming overmaken.idd zielige opmerking , alsook over dat drinken ….
[quote=”Yellow Submarine” post=256149]Heel betreurenswaardig.
Maar is een 28 jaar oude cabrio even veilig als een moderne coupé? Neen. Is er geen glas gedronken op dat uur? Wellicht wel…[/quote]
Quick talk 👿 👿 👿
Sterkte voor Jean met het verlies …heb persoonlijk al wat vrienden verloren in het verkeer en dat is toch wel hard , omdat het in een seconde gebeurt en je geen afscheid hebt kunnen nemen.
Wel jammer dat dit voor jou de Porsche liefhebberij moet afsluiten. Laat de 993 nog maar een tijd staan en misschien denk je er over enkele maanden anders over
Volgens wat ik hier in het verleden al heb gelezen, is het ongeval niet de reden van afsluiten, maar heeft Jean zelf gezondheidsproblemen.
Sterke Jean
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.