Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 1,267)
    • Sterkte Jean

tis weer een Porsche

Het ligt natuurlijk ook aan de manier waarop de media erover schrijven. Je zal niet snel lezen dat iemand verongelukt is met een Mazda of een Kia, maar als het met een Porsche is… dan staat het op de headliner. Het is niet anders

Wel jammer dat dit voor jou de Porsche liefhebberij moet afsluiten. Laat de 993 nog maar een tijd staan en misschien denk je er over enkele maanden anders over

Heel betreurenswaardig.

Ik heb ook al dingen op weg gedaan die niet okee waren en jullie misschien ook, dus laten we niet hypocriet de ogen sluiten. Het gaat niet om wie reed of niet. Maar is een 28 jaar oude cabrio even veilig als een moderne coupé? Neen. Is er geen glas gedronken op dat uur? Wellicht wel…

spijtig te horen dat je hier zo dichtbij betrokken bent, sterkte met het verlies van je goede vriend …

Veel sterkte Jean.

Zondagmorgend om 3.30 uur is mijn beste vriend met zijn PORSCHE 964 cabrio verongelukt in WIjnegem Hij was een zeer ervaren en voorzichtige bestuurder en de kritiek die er op Face book gegeven wordt (tis weer een Porsche) is belachelijk.Het is mijn vorige 964 geweest die ik aan hem verkocht heb.en prima in orde we zullen nooit weten wat er gebeurt is.Ik wil aan alle Porsche rijders vragen rijdt voorzichtig voor mij is het Porsche verhaal na 30 jaar gedaan .Rijdt safe Porschisten groeten Jean

Inderdaad bekende mensen…..

RIP

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-wijnegem/veertigers-sterven-in-zware-crash-op-houtlaan-a3250154/

Guy Van De Walle (49) uit Wommelgem en Geert Van Hoof (44) uit Schoten

RIP 😥 , en sterkte voor de nabestaanden.

Iemand van het forum bekend met de slachtoffers?

intriest 🙁

Verschrikkelijk, zit met verbijstering te kijken, een cabrio it was …

😕 widowmaker zonder tujboo 😥 R I P

Veel sterkte aan de nabestaanden !

Zag het op het vtm nieuws gisterenavond
                            Vies zicht om een 964 (cabrio ?) zo te zien, als je zelf zo eentje hebt. Voetjes op de grond ……

En dan om 23.00u ook gisteren rijdt iemand voor mijn deur tegen een verlichtingspaal tot in de gracht aan mijn oprit. Man had gelukkig niets, reed met een zware Nissan jeep, geluk voor hem. Serieus schrikken zo’n knal.

Dat was een 964.

Veel sterkte voor de nabestaanden.

Iemand bekend?

Is dat een 964?

Sterkte aan de familie en vrienden.
                                  Ik kom hier ook regelmatig voorbij. Vandaag een ritje met de Porsche gedaan maar deze keer heb ik de Houtlaan toch maar vermeden…

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.