Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,267)
    • RIP slachtoffers en sterkte aan familie en vrienden.
      Ik krijg iedere keer koude rillingen bij het zien van de foto’s en beelden.
      Neem deze weg minstens 4 keer per dag 😯

@Bones, wrak is verkocht door mijn verzekering dus is niet meer in mijn bezit. Ik heb hem daarna nog 2 keer te koop zien staan na herstelling. Ik had hem herkend aan het leder dat uitgezet was door het vocht…Dus de spyder heeft een jaar na ongeval al verschillende eigenaars gehad vermoed ik. Dus ik vermoed dat er zoals de OPC zei, waarschijnlijk problemen zullen zijn geweest na herstelling. Ik heb er het raden naar.
          Maar ja, afgesloten hoofdstuk en nu is er de 911 in de plaats :driver:
          en die wordt droog en veilig gestald, daar zijn uitgebreide maatregelen voor getroffen om terug gemoedsrust te hebben…

@carbonman: je ex-spyder is toch terug de baan op gegaan? Heb je er nog iets van gehoord? Is het goed blijven gaan of is de electronica toch beginnen opspelen?

Dit was voor mij de hoofdreden waarom ik een 4 palen hefbrug in mijn kelder/garage heb gezet.
              Had eerst een 2 palen brug maar na 3 weken geen druk op de veren waren er 2 schokdempers gaan lekken van mijn intussen ex GT3.
              Nu staat de wagen toch ongeveer 1.4 meter van de grond op de wielen.
              Heb gelukkig een kelder met 3 meter plafond hoogte, bedankt vorige eigenaar die graag een diepe kelder had.

[quote=”Bones” post=255823]zo hebben we hier ooit nog eens ene zien passeren :cry:[/quote]
                inderdaad pijnlijke herinnering aan een dik jaar geleden, de spyder ook zo in het water. Ik weet hoe machteloos je tegenover dat water staat…

oesje in Aalst ook al Timpie;
                  beelden als deze uit Texas konden niet uitblijven

Tim

A porsche in houston Texas? ❓ ❓ ❓ ❓

My worst nightmare!!! :wtf:

zo hebben we hier ooit nog eens ene zien passeren 😥

[quote=”WD 1970″ post=255813]Black Submarine ??[/quote]
                            :what:

krijg dit voor …… :bounce: .. manman toch, hopelijk goed verzekerd …. :think:

Black Submarine ??

z991_n.jpg

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.