Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Crash Foto’s › Zeer erg voor die mooie Porsche
- Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door
Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”cabrio wim” post=255729]Waarom: filter zit op een rare rotplek, en met 2 gewone steek sleutels kun je net niet genoeg slag maken om ze goed vast te krijgen, en zeker niet met doe het zelf materiaal, dus lekken kun je op wachten, ook al denk je in het begin dat hij lekvrij gemonteerd is./[/quote]
Inderdaad, bijvoorbeeld. :salut:
[quote=”kleinekastenteufel” post=255720]Olie op uitlaatsysteem bijvoorbeeld. Daarom olielekken zo snel als mogelijk verhelpen !
Kortsluiting bijvoorbeeld door beschadigde (kapotgeschuurde/bijgelegde) bekabelingen.[/quote]
Door olie op de uitlaat, dan zou elke Porsche die bij ons binnen staat al lang gaan branden zijn, want zelden zijn ze daar droog.
De meeste brandjes bij Porsche (8 van de 10) gebeuren na het wisselen van het benzinefilter bij een grote beurt.Waarom: filter zit op een rare rotplek, en met 2 gewone steek sleutels kun je net niet genoeg slag maken om ze goed vast te krijgen, en zeker niet met doe het zelf materiaal, dus lekken kun je op wachten, ook al denk je in het begin dat hij lekvrij gemonteerd is.
Was ook mijn grootste angst bij mijn oude elfjes en controleerde dit elke week, nog meer als mijn oliepeil. 💡
Wij hebben ook nog brandschade aan auto gezien door een achteloos weggeworpen sigaret die in een vervuilde luchtfilter was terecht gekomen.
Olie op uitlaatsysteem bijvoorbeeld. Daarom olielekken zo snel als mogelijk verhelpen !
Kortsluiting bijvoorbeeld door beschadigde (kapotgeschuurde/bijgelegde) bekabelingen.
Hoe komt het dat een sc zo snel in brand vliegt ??
Al meerdere gezien 3.2 of sc .Heel erg pijnlijk, dat wil je echt niet tegenkomen zonder omnium. 🙁
vandaag aan afrit 32 van de E313 Luik-Antwerpen in Tongeren
De P was gestopt VOOR de gevallen boom. Ik zag op FB foto’s van die groene waarbij die op ongeveer 50 meter van die gevallen boom stond. Goede remmen laten je toe om snel te kunnen rijden he! (Denk daar maar eens over na :happydance: )
Je kan je idd afvragen wie er nu eigenlijk het snelst was . De boom was snel genoeg om de P te stoppen maar de P was snel genoeg om te stoppen voor de vallende boom…
haha. die laatste is niet erg voor de Porsche. Die heeft been schrammeke, wel jammer voor de boom.!
brand bij OPC Hamburg
Burnt-out Porsche cars sit on the parking lot of a Porsche dealership in Hamburg, northern Germany, Thursday, July 6, 2017. Police could not confirm a connection between the arson and the G-20 summit will take place in Hamburg on July 7 and July 8. (Axel Heimken/dpa via AP)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.