Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie

• martin
    Deelnemer

😥
      042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,267)
      • nederland en water, blijft een rare combinatie

denk dat diegene die hem daar moest parkeren zijn C4 al wel zal gekregen hebben :driver:

Wim

Ik hoorde het vanmiddag op journaal toen ik onderweg was.
            Dus nu even gegoogled en volgend bericht gevonden.

https://www.autobahn.eu/485/nederlandse-porsche-van-eur25-ton-duikt-in-het-water/

oeps :wtf: behoort deze ook nog tot de klasse “ongevalvrij” ?? :coolness:

GT3RS bij OPC Amsterdam :bounce:

Porsche-911-RS-Amsterdam.jpg

img-914.jpg

nr 830 van de 918 gebouwde exemplaren. op moment van de crash staan er 92 miles op de teller. de verzekeraar verkoopt het wrak per opbod HIER

16361536_01X.jpg

16361536_04X.jpg

Accident-Porsche-GT2-Opel.jpg

Een 60-jarige Duitser is met zijn Opel Astra zonder kloppen binnengereden. Hij is om onduidelijke redenen van de weg geraakt, heeft een lantaarnpaal geschampt, een stuk muur gesloopt en heeft uiteindelijk de vitrine van de Porsche-dealer geramd.
                        Daar botste hij op de duurste Porsche in de toonzaal, een 996 GT2 :bounce: .
                        De onfortuinlijke man was zwaar in shock. Maar hoe zou je zelf reageren als je een totale schade van 120.000 euro berokkent? Kwaad opzet wordt voorlopig uitgesloten.

die achter hem wist niet dat dat ding zo snel stilstond zeker, djuu ik zou hem ter plaatse lynchen alleen al dat ik hem zo lang zou moeten missen om te laten fixen

porsche-carrera-gt-crash.jpg

Dit herstellen … dat zijn geen malse prijzen !!!

Iemand die Porsche onderdelen nodig heeft is altijd een beetje nieuwsgierig naar de prijs van onderdelen. Ga dan maar eens shoppen voor een Carrera GT 😯

een oliewissel $9.000 dollar
                            een nieuwe koppeling (die trouwens regelmatig moet vervangen worden) $15.000,- alstublieft.
                            de motor vervangen $260.000,-
                            een nieuwe bestuurdersstoel nodig? $16.000,-
                            een nieuwe achterbumper $16.140,-
                            een nieuwe voorbumper $11.250,-
                            nieuwe kofferklep $30.275,-
                            een bodemplaat $52.670,-
                            een nieuw uni-voorfront (li +re spatbord) $48.040,-

porsche-carrera-gt-bumper.jpg

lees meer …

Tim

Juist, maar je moet het verschil maken tussen dronkenschap (subjectief, diverse parameters) en intoxicatie (te hoog alcoholgehalte in het bloed, maar niet noodzakelijk dronken, een objectief gegeven)

lees eens deze passage op de website van aussurauto (staat ook op de site van assuralia, de beroepsvereniging van verzekeraars).
                                dronkenschap achter het stuur staat gelijk aan ‘niet-reglementair‘ gebruik van het voertuig. dan kan (en zal) de verzekeraar de terugbetaling eisen van de vergoedingen die aan slachtoffers werden betaald.

alleen als er een oorzakelijk verband is tussen ongeval en intoxicatie, dacht ik te weten. Klein voorbeeld, iemand staat voor het rood, heeft gedronken, word achteraan aangereden….. hoe los je dat op? Enfin, ik laat me rijden als ik iets drink of ga kort bij huis :drink: , dus niet mijn probleem.

Tim

in België geen regres voor de geïntoxiceerde bestuurder, enkel bij dronkenschap of een gelijkaardige toestand….

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,267)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.