Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,267)
    • indertijd nog een likmevestje … 😯

356pertetotal.jpg

Wingene (West-Vlaanderen)

996a.jpg

996b.jpg

Dit ongeluk in Australië dateert van 2010… Van oude koeien gesproken!

Wij hebben daar ook ooit 5 weken rondgetuft met een camper. In Queensland, de deelstaat waar het ongeluk gebeurde, mag je trouwens nergens sneller dan 110 km/u. De afstanden zijn er mind-blowing, wij deden 5000 km alsof het niets was en dat was nog zonder de vliegtuigtrip naar het centrum.

Enkel op de centrale noord-zuid as, dat is de Stuart highway waar ook de solar race plaats heeft, zijn er stukken zonder limiet.

oei, intriest, dan is materieel niks meer

inderdaad zeer triest. ook al is het ver van huis, ik wordt er toch altijd wat droevig van 🙁

Triest !

kooi en dashbord werden hydraulisch weggeknipt om de 2 dodelijke slachtoffers te bevrijden. KLIK
                  de GT2 is met z’n flank op het front van een 16 wheeler met bull bar gebotst

Volgens mij overleef je dit niet.
                    Zelfs van die rolkooi blijft nauwelijks iets over. Moet aan zeer hoge snelheid gebeurt zijn.

:bounce: , zo’n knappe wagen, ik zou er jaren ziek van zijn. Hopelijk is de chauffeur oké.

😥 terug een GT2 minder

De 2 na mooiste 996 model voor mij

😯

WRECK-2.jpg

😯

:puke:

997crash.jpg

Amsterdamned

amsterdam_211115.jpg

PM

[quote=”cabrio wim” post=229017]Zonder probleem, kijk maar eens naar de dorpels, zijn compleet verrot. :wtf:

Dus dan is buigen geen probleem voor een tanga of cabrio.[/quote]

Best dat de tanga’s van “die van ons” ook soms buigen Wim 😀 of bedoelde je taRga? Weet het, flauw van mij maar kon het niet laten. :respect2: :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.