Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie

• martin
    Deelnemer

😥
      042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 1,267)
      • 911crash.jpg

dit ziet er erg uit … maar ‘t is gewoon folie over een nieuwe turbo :sleep:

porsche-911-turbo-roest2.jpg

Attachments:
          • porsche-911-turbo-roest.jpg

met de bestuurder gaat het relatief goed

Crash2_996turbo.jpg

Van zoiets gaat mijn bloed koken.

Deze was 2 weken geleden pas opnieuw gespoten. 🙁

de flaporen worden op zowat elke 964 gewisseld naar cup spiegels. daarom zijn die dingen ook zo duur en bijna niet te vinden op de 2dehandsmarkt.

idd lijkt het op een 964 maar ik dacht dat cup spiegels enkel bij de latere 964 werden gemonteerd.
                    Het kan natuurlijk ooik een ombouw geweest zijn van een 3.2 of dergelijke.
                    Jammer voor de eigenaar

oei, iemand zijn dag is dan wel zeeeer slecht begonnen. Hopelijk valt het mee.

Das minder goed nieuws, lijkt een vroege 964 (O-plaat) te zijn aan de cupspiegels te zien en Targamodel???

Deze morgen op weg van Ronse naar Kluisbergen
                          Iemand van hier?

032.1.jpg

deze hebben ze net iets te laag gezet denk ik 😀

voor een kitcar bijv. :engeltje:

Met een chassisnummer en de papieren kan je toch niks doen??

(behalve ze bij een gestolen Porsche voegen :puke: :puke: :puke: :what: :what: :what: veronderstel ik) of zijn er nog andere manieren waarop deze kunnen gebruikt worden?

Als jij het al zegt…. :hail:

Wim

Die is echt niet meer te redden, en als hij dan verkocht wordt, zal het wel voor nummer en papieren zijn. 💡

15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 1,267)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.