Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie

• martin
    Deelnemer

😥
      042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,267)
      • … en toch mag je nog van geluk spreken dat hij zo verkocht wordt en niet als “filet americain” onder een dikke laag plamuur.

mietoo, wat ben je met een mooie wagen zonder grip :happy: , voila ook terug on topic

Ik zie nochtans ook graag dikke….euh… tja 😳

#Rubens dikke poep – LOL!

@Mushroom, ik Ben nog Jong… Dat hand mating schakelijken, is dat met die zwengel vooraan??? :engeltje:

@ive
                , ik weet zeker dat onze PP Rubens ook een Porsche liefhebber zou geweest zijn. Hij zou als Kenner en notoir ronde dikke kontenliefhebber rondrijden met een 4S. En dat zou niet erg zijn voor die mooie Porsche…en zo zitten we terug op het topic. :sleep:

Ive

Ik vind een Rubbens toch ook meer “kunst” dan een Picasso ze.
                  Volgens mij komt die laatste nog niet aan de enkels van de eerste :applaus:

Je bent de verloren gegane kunst van het handmatig schakelen vergeten! :first: :drink:

[hide]Ik ben niet ALTIJD cultuurbarbaar hoor.
                      Kan bepaalde vormen kunst zeker wel apprecieren. Sommige cliënten van ons doen waanzinnig prachtige dingen. Maar mijn definitie van kunst komt niet altijd overeen met de gangbare definitie.
                      Zo vind ik hetgeen ik op mijn bord krijg in sommige restaurants grenzen aan of zelfs zijnde kunst. Zo vind ik bepaalde muzikale stukken kunst. Zo vind ik bepaalde raceteams echte manifestaties van collectieve kunst.
                      Bij mij wordt kunst vaak bepaald door “iets echt merkelijk beter dan dat de overgrote rest van de wereld kan presteren”.
                      Kladschilder Van Gogh hoort daar helaas niet bij vermits ik geen verschil zie tussen zijn probeersels en die van de kleuterschool !
                      Wat ik dan wel Kunst met grote K vind is Dali ! Hij schildert niet alleen iets, daar zit iets achter, en misschien is het leuke zelf daar te ontdekken wat je zelf denkt of vind wat erachter zit.
                      Dit kut Irissen van Van Gogh is DIKKE KAK, die hang ik thuis nog niet op als ik ze gratis krijg !

Ik ben wel niet te beroerd mee te geven dat ik besef dat dit mogelijk te wijten is aan het tekortschieten van mijn eigen kennis op dat vlak. Bovendien durf ik nogal cru en zwart-wit zijn op sommige onderwerpen, terwijl ik net heel grijs kan zijn op andere. Ben een vreemde snuiter. Volgende keer gaan wij eens langs elkaar zitten ipv gij langs die van ons, dan kan je diagnosticeren of ik gewoon een vreemde snuiter ben, lichtjes gek, totaal maf, of nog iets anders…

Maakt me niet uit wat de diagnose is, zolang het maar niet doorsnee is !

PS: ik ben verslaafd aan Sci-Fi literatuur !

[/hide]

[hide]Hoe kunnen cultuurbarbaren toch nog zo’n schoon en lieve vrouwen hebben???

Ik wou de schrijver van de fantastische Millenium trilogie, Stig Larsson nog geven als voorbeeld … maar misschien moet ik het gewoon bij James Dean als voorbeeld houden … [/hide]

[hide]Vincent van Gogh is een marginale psychopaat die zijn oor eraf sneed en kladschilderingen maakte van het niveau kleuterklas[/hide]

tja … bij Vincent Van Gogh duurde het zelfs tot na zijn dood vooraleer men de schoonheid van zijn werk inzag… Als het een beetje anders is dan wat de saaie. grijze massa als “de norm” aanziet, duurt het wat langer alvorens de appreciatie komt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PDS

Amen ! :respect2:

[hide]Kan me niet schelen hoeveel Herr Porsche in hun hof tegen die boom gaan pissen zijn. Hout in een moderne 991 is ZO FOUT [/hide]

Dit is wel een heel depressief topic 😥

Ive

zonder woorden 🙁

accident.jpg

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,267)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.