Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie

• martin
    Deelnemer

😥
      042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,267)
      • Hout is fout?

Hoedanook, ik zou mijn denkbeeldige 991 ook zo niet laten afwerken maar ‘de gustibus non est disputandem’ (of zoiets).

Die schakelpook daarentegen:
        http://www.tremotorsports.com/product.cfm?Node=10643

Attachments:
        • 917Knob.jpg

Ik vind het eigenlijk ook wel knap… 😳

Zelf zou ik er niet voor kiezen, omdat ik bijvoorbeeld carbon veel mooier vind, maar ik begrijp de mensen zeker die voor het hout kiezen.

Gelukkig zijn er nog sympathisanten die deze gruweldaden willen tegenhouden. :mrgreen:

sequoia_sherman_travelspirit333.jpg

Ik vind dat hout buitengewoon mooi.

Het heeft :
              klasse
              positieve uitstraling
              warmte

Die ontwerpers van exclusive zijn Kunstenaars (inderdaad met de grote K).

Ik protesteer dan ook dat deze foto in deze rubriek is terechtgekomen.

Later leg ik het verhaal van de herkomst van dit hout nog wel eens uit … alleen echte kunstminnende Porsche liefhebbers kennen deze lang verzwegen story.

Ive

jawatte, dat hout is wel héél erg FOUT in mijn ogen :wtf:
                Geef mij maar koetswerkkleur, aluminium, carbon of pianolak
                Keuzes genoeg :applaus:

991hout.png

Tegoei en nie verkeerd. :mrgreen:
                    Of wacht… Is het in dit geval: Verkeerd en nie tegoei…? :think:

Ik vraag mij echt af hoe sommigen dat doen hoor… ❓ Als je ziet hoe die auto eruit ziet ❗

Auwch. Heeft precies toch nog proberen in te pakken met een plastiek folie. Misschien als verrassingscadeautje voor papa. :coolness:

ik ken tal van manieren om het jaar beter af te slui ten :think:

991crash-2.jpg

WRECK.jpg

die mooie Porsche aan de zenne is hier in de buurt.

Sommige mensen zien hier een bonk roest staan. Anderen zien een regelrechte goudmijn. Iemand legde grof geld neer voor deze roestige Porsche.

Deze 356 A Speedster is onderdeel van een barnfind en gekocht door een investeerder. Ook al is de klassieker in verre staat van ontbinding, de nieuwe eigenaar gaf er toch nog 152.700 dollar voor. Na een opknap beurt en een vermoedelijke verkoop zal blijken of het een goede investering geweest is, of niet.

De verwachting is dat er wel wat tienduizendjes verdient gaan worden op de Porsche. De 356 A Speedster is gebouwd in een oplage van 1850 stuks en gemiddeld gaat de cabrio weg voor een bedrag tussen 250.000 en de 500.000 dollar. Als de nieuwe eigenaar de auto op een slimme manier weet op te knappen, valt er een behoorlijk slaatje uit te slaan.

Volgens het oorspronkelijke verhaal was de Porsche sinds 1974 niet meer in gebruik geweest na motorproblemen. De auto verdween in een schuurtje en na het overlijden van de eigenaar/eigenaren raakte de Duitser voor ruim 40 jaar vergeten.

toch geen watje indien dit een recente foto is 😐 met dit weer open rijden met de ramen naar beneden :respect2:
                                  of zouden de hulpdiensten het dak elektrisch geopend hebben ipv met de schaar ?

Gevonden op FB zonder enige verdere uitleg

Attachments:
                                    • 12316379_10207000990534557_3334213881479736686_n.jpg
                                  15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,267)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.