Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Crash Foto’s › Zeer erg voor die mooie Porsche
- Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
deze keer is het een OPC dat schade oploopt zonder noemenswaardige collateral damage aan de geparkeerde porsches.
Een deelnemer van de Tour de Gazet, een rally voor klassieke auto’s die dit jaar door het landschap van Twente gaat, is zaterdagochtend tijdens de rally tegen een boom gebotst, de navigator is gewond naar het ziekenhuis gebracht.
Het ongeluk gebeurde op de Veldbeekweg in Enschede (NL). De rally-auto moest uitwijken voor een ander voertuig dat met hoge snelheid aan kwam rijden en is daardoor tegen de boom gebotst. De rally-auto is afgesleept.
Een deelnemer van de Tour de Gazet, een rally voor klassieke auto’s die dit jaar door het landschap van Twente gaat, is zaterdagochtend tijdens de rally tegen een boom gebotst, de navigator is gewond naar het ziekenhuis gebracht.
Het ongeluk gebeurde op de Veldbeekweg in Enschede (NL). De rally-auto moest uitwijken voor een ander voertuig dat met hoge snelheid aan kwam rijden en is daardoor tegen de boom gebotst. De rally-auto is afgesleept.
[hide]Donderdag gaan de mijne onder de Cayenne : Pirelli Scorpion Ice&Snow op OZ Racing Superturismo Dakar in matt graphite !
Mooi hoor, die donkere BBS velgen onder die knalgele Cayman ! :up: [/hide]
[hide]Donderdag gaan de mijne onder de Cayenne : Pirelli Scorpion Ice&Snow op OZ Racing Superturismo Dakar in matt graphite !
Mooi hoor, die donkere BBS velgen onder die knalgele Cayman ! :up: [/hide]
Voor sommige is dat niet nodig winterbanden, onzin zeggen ze. :sleep:
Maar ik heb ze al vanaf begin jaren 80, en nu is het in veel landen verplicht. :up:Voor sommige is dat niet nodig winterbanden, onzin zeggen ze. :sleep:
Maar ik heb ze al vanaf begin jaren 80, en nu is het in veel landen verplicht. :up:Ik wil er bij het aanschouwen van al deze crashes bij iedereen toch even op hameren dat winterbanden een noodzaak zijn als je in deze tijd van het jaar wil blijven rijden! Met mijn vorige, een BMW Z4 ben ik ooit aan zeer lage snelheid rechtdoor gegaan waar ik een straat wou inrijden. Dat was op een ongeruimd bevroren sneeuwtapijt. Ik tikte even een boord aan. Resultaat: velg en een onderdeel van de voortrein te vervangen. Daarna wijselijk winterbanden aangeschaft en dat is de beste investering die je kan doen. De winterbanden zelf kosten je eigenlijk niets want je spaart dan je zomerbanden. De enige echte investering zijn de velgen en de montage en stockage. Dat is peanuts vergeleken met wat je riskeert door met zomerbanden te rijden in de winter.
De grootste winst haal je bij het remmen trouwens!
Ik heb op mijn Cayman 18″ op donkere BBS. Is ook nog eens veel comfortabeler dan de 20″ zomercombinatie.
Tot zover de goede raad van de kapitein van de gele duikboot…
Ik wil er bij het aanschouwen van al deze crashes bij iedereen toch even op hameren dat winterbanden een noodzaak zijn als je in deze tijd van het jaar wil blijven rijden! Met mijn vorige, een BMW Z4 ben ik ooit aan zeer lage snelheid rechtdoor gegaan waar ik een straat wou inrijden. Dat was op een ongeruimd bevroren sneeuwtapijt. Ik tikte even een boord aan. Resultaat: velg en een onderdeel van de voortrein te vervangen. Daarna wijselijk winterbanden aangeschaft en dat is de beste investering die je kan doen. De winterbanden zelf kosten je eigenlijk niets want je spaart dan je zomerbanden. De enige echte investering zijn de velgen en de montage en stockage. Dat is peanuts vergeleken met wat je riskeert door met zomerbanden te rijden in de winter.
De grootste winst haal je bij het remmen trouwens!
Ik heb op mijn Cayman 18″ op donkere BBS. Is ook nog eens veel comfortabeler dan de 20″ zomercombinatie.
Tot zover de goede raad van de kapitein van de gele duikboot…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.