Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie

• martin
    Deelnemer

😥
      042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 1,267)
    • Wim

[quote=”dirk l” post=222500] waarbij ik me steeds afvraag; hoe kun je er op die plaats in godsnaam afgaan :bounce:[/quote]

Te vroeg en/of te heftig op het gas met deze weersomstandigheden. 💡

En wat de grootste oorzaak is zijn meestal de banden, deze zijn te oud en te hard.
        Want op de km’s dat de meeste op jaarbasis rijden verslijten deze niet, maar verharden wel, en dan is grip waardeloos.

je moet bij de meeste eens kijken op een meeting naar de DOT code :think:

Wim

Is het een bekende van NPF dan Hans, of niet.
          Hoop dat de verwondingen meevallen. 💡

Wim

Is het een bekende van NPF dan Hans, of niet.
            Hoop dat de verwondingen meevallen. 💡

Ja jongens dat is bij mij om de hoek, niet best hoop dat de kwetsuur van de chauffeur meevalt 😳

Ja jongens dat is bij mij om de hoek, niet best hoop dat de kwetsuur van de chauffeur meevalt 😳

@ Wim, lijkt mij ook duidelijk een oprit complex.
                  Dit zijn zo van die ongevallen waarbij ik me steeds afvraag; hoe kun je er op die plaats in godsnaam afgaan :bounce:

@ Wim, lijkt mij ook duidelijk een oprit complex.
                    Dit zijn zo van die ongevallen waarbij ik me steeds afvraag; hoe kun je er op die plaats in godsnaam afgaan :bounce:

Wim

Zal wel oprit moeten zijn anders heeft hij spook gereden, kijk maar eens naar de eerste foto, pijlen verwijzen in die richting en staat een bord autosnelweg aangegeven.

Dus media met afrit weer in de fout. 💡

Wim

Zal wel oprit moeten zijn anders heeft hij spook gereden, kijk maar eens naar de eerste foto, pijlen verwijzen in die richting en staat een bord autosnelweg aangegeven.

Dus media met afrit weer in de fout. 💡

964crash.png

964crash.png

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 1,267)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.