Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 1,267)
    • ik moet stoppen naar dit topic te kijken, mijn hart bloedt steeds als ik zo’n knappe wagens in de vernieling zie, nog erger is verwaarloosde kindjes.

Wagen zonder motor achterin die het pendulumeffect niet versterkt bij minste slip?
            + eventueel geen achterwielaangedreven wagen? : :think:

Wim

[quote=”Wout_RS” post=218764]Het was jammergenoeg koelvloeistof die op het wegdek lag [/quote]

Kan waar zijn, maar degene die het filmde reed toch ook met die snelheid over die plek, en moest zelfs hard remmen.
              Waarom ging die niet dan van de baan af. :think:

Het was jammergenoeg koelvloeistof die op het wegdek lag en een voorgaander :s

zonde van die porsche!

VIDEO: When your GT3 hits that fluid-leak at full-speed… ouch

[hide]of een technisch probleem, of een olievlek, of … [/hide]

Pemig, minimum aan overstuur (en wellicht net ff te veel gas bij uit het slappe bochtje) en daar ging ie al. :think:

Wim

Dit weekend op de ring gebeurd, dacht ook weer een schumi te zijn 🙁

https://youtu.be/_lJhxOnHz90

Liever dat dan dat je thuiskomt en hij verkocht blijkt te zijn voor een appel en een ei :happy:
                            (sorry als iemand het meegemaakt heeft)

PM

Ik zal “die van ons” tevreden houden…. :what: 😀

Deze vind ik dan nog cool, staat echt mooi als je bij je vrienden over je veroveringen wil pochen :first:

Philippe, dezelfde als die dit doen…

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10.jpg

Daarom zijn P rijders hondstrouw!!! :engeltje: :engeltje:
                                  Enkel Deepee doet onze gedachten eventjes afdwalen!

15 reacties aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.