Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,267)
    • vipergreenTarga.png

PM

5 jaar gewerkt aan de resto en dit is het resultaat na 1 dagje circuit (rennsport reunion)

PorscheCrash2.jpg

deze keer niet zo erg voor de porsche maar des te meer voor de 21 gewonden langs de kant

Een jaarlijks auto-evenement op Malta is uitgedraaid op een ramp. op de Paqpaqli ghal-Istrina motorshow, georganiseerd op het vliegveld van Malta, is vanmiddag een Porsche 918 Spyder op volle snelheid van de baan geraakt. Ooggetuigen melden aan Times of Malta dat de Porsche met een achterwiel in het gras terecht kwam, waarna de auto begon te spinnen en door de barrières vloog. De Porsche kwam tot stilstand op een plek waar veel toeschouwers en auto’s stonden. Er zijn zeker 21 mensen gewond geraakt. Twaalf zijn zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis, waarvan er drie in kritieke toestand verkeren.

Al een geluk dat bij deze beide koplampen blijkbaar nog dik in orde zijn! 😉

[quote=”Boxsterwalter” post=217690]Valt wel op in deze topic hoeveel Porsche er vuur vatten . Die smoren toch allemaal geen cigarrekes zeker !!!
                [/quote]

Benzinepompen zijn hier tegen wel beveiligd denk ik om erger te ver komen. Preventief brandstofleidingen (rubber, kunstof) vervangen die wat ouder worden is ook geen overbodige luxe trouwens. 💡

Wim

Ik heb altijd sigaarkes in mijn Porsche gerookt, maar nooit een af gefikt. 😉

:wtf: en dan ook nog op nauwelijks één meter van een tros benzinepompen :censored: disaster is waiting to happen

Valt wel op in deze topic hoeveel Porsche er vuur vatten . Die smoren toch allemaal geen cigarrekes zeker !!!
                        10641004_774236395952541_5541522922321471766_n.jpg

Aha, das een goed idee. Het thuisparkeer probleem van het gehele wagenpark is bij deze opgelost … :mrgreen:

[quote=”deepee” post=217177]:salut: Rocco: http://embed.indavideo.hu/player/video/f7a10dceeb/%5B/quote%5D

Voor mij werkt de link niet. Als er zo nog zijn: http://www.autojunk.nl/2015/09/dit-is-de-vreemdste-crash-die-je-vandaag-gaat-zien :salut:

:wtf: soms geen filmpje van hoe dat laatste kon gebeuren :think:

snapshot van Porsche Carrera Cup race in Frankrijk

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.