Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Crash Foto’s › Zeer erg voor die mooie Porsche
- Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
waarom het intussen is aangepast op de website daar hebben we het raden naar, maar initieel stond het zo online
En hoe komt dat dan? Door gebrek aan ontzag voor het natte wegdek? Door geen idee te hebben dat achterwiel aandrijving heel anders stuurt dan voorwiel aangedreven wagens? Door niet te weten dat bolides met koude brede sloffen nauwelijks serieus contact maken met de natte weg? Kortom, door dezelfde rijstijl aan te houden op zowel droog als nat wegdek?
Weet niet of het over kunnen rijden gaat of eerder om het op juiste wijze inschatten van de omstandigheden en de kenmerken van de auto. Ofwel, gewoon rustig laten rollen ipv de volle power op de achterwieltjes te geven. :think:
Laat het ons op vocht op de weg houden 😉
En daar doelde ik op dat de meeste Porsche rijders mooi weer rijders zijn. 💡
Wil je een Porsche goed leren kennen zul je er dagelijks met moeten rijden, ook met slecht weer. :think:
Ook dan nog eens een cursus volgen met je eigen wagen, dan weet je al een klein beetje hoe hij reageert op slecht/nat wegdek.
Rechtuit hard rijden kunnen de meeste wel, al heb ik daar ook soms mijn twijfels over. :engeltje:Ik ben ook niet de beste chauffeur hoor. 😉
Je kent de juiste omstandigheden waarin het ongeval gebeurde niet he Wim 😉
Zielig toch om te zien hoeveel chauffeurs er met een klein beetje vocht op de weg afknallen. :think:
[hide]crash met VIER passagiers aan boord, hoe doe je dat in een 928 ?? als die vrouw midden op de achterbank zat, dan had ze haar knieën naast haar oren en was de chauffeur een gyneacoloog[/hide]
Een rode 964 liep flink schade op nadat deze in een slip raakte op de Hasseltrotonde in Tilburg en tegen een boom is gebotst. De cabrio kwam uiteindelijk met een afgebroken wiel en flink wat deuken tot stilstand op de weg. De bestuurder is gelukkig ongedeerd.
Mss in kwaadheid met een golfclub alle ruiten ingeslagen…
En die chauffeurszetel is ook raar, een stuk vuiler dan de rest met precies ook een gat van een sigarenaansteker of zo. En de prijs vind ik toch aan de hoge kant voor zo’n bewogen geschiedenis…
Ugly divorce 😯 :what: :what:
Is ne uitleg gelijk nen andere , toch raar dat juist die ruiten missen die gegraveerd
worden en dat voor de rest er niks nada schade te zien is……….. :think:
een 993 c2 te koop zonder autoglas noch originele wielen. het koppel gaat blijkbaar door een echte vechtscheiding KLIK
Bij ons in de buurt… Hou ogen en oren open, wie weet duikt hij bij bekende op?
En weten dat bij Porsche Verellen in Geel in den tijd een nieuwe te koop stond die ze aan’t straat niet kwijt geraakten.
[quote=”HVDC170″ post=213940]Een Speedster met werk….
http://editiepajot.be/regios/13/articles/44620%5B/quote%5Dhoe groot is de kans dat zo’n zeldzame 997 speedster (1/356) straks terug ‘ongevalvrij’ verkocht zal worden ?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.