Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Crash Foto’s › Zeer erg voor die mooie Porsche
- Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Jorge” post=198007]Als dit in de verkeerde handen komt, wordt hij terug opgelapt[/quote]
In verkeerde handen zal hij niet opgelapt worden. 💡
Lees mijn post maar eens boven die van u, dit is niet te doen om te repareren.De enige goede manier is een nieuwe carrosserie bestellen bij Porsche en met certificaat nummer over zetten.
Dan alle bruikbare over bouwen, en de rest nieuw kopen, maar dat zal niemand doen want is de winstmarge nihil.Als dit in de verkeerde handen komt, wordt hij terug opgelapt en opnieuw in het verkeer gebracht. Jammer voor de onwetende koper…. 😕
Bij dit soort auto’s moeten ze (verzekering of politie) eigelijk maar een ding doen en dat is chassisnummer eruit slijpen en dan te koop aanbieden voor onderdelen.
Dan zal de prijs een stuk naar beneden gaan en zal er straks na de verkoop zo eentje niet gestolen worden. 💡De carrosserie behoeft enige aandacht,
Eén van de velgen mist een spaakje of wat,
En de distributieketting moet terug opgelegd worden,
En nog wat kleinigheden, maar uiteindelijk heb je dan ook wat :popcorn:
Wanneer Wim en Timo zich hier effe aanzetten zal dat wel goed komen zeker.
Denk dat je voor 100.000 euro wel iets kan fiksen :popcorn:je kan hem tijdens het herstellen meteen ombouwen naar LHD.
Hier staat hij.
€49.000 voor een 991 GT3! 😯
Nee, ik heb niet verkeerd gepost, deze hoort niet bij koopjes. 🙄 😆Is misschien al eens ergens gepost hier: https://m.youtube.com/watch?v=qU9sQBJppks
+1 mart
Volgens mij krijg je deze nooit meer goed als je ziet hoe het chassis geraakt is. Zelfs met rechttrekken en nieuwe stukken inlassen en alles correct op de afstelmallen ga je het volgens mij toch altijd in het rijgedrag merken achteraf.
Deze is enkel nog goed voor donorstukken 😳Een mooie (blik) schade vind ik geen probleem, dat heeft zelfs zo zijn voordelen. Maar ik vind deze er zwaar over … (als koper zijnde dat is) :wtf:
Kost ook een vermogen lijkt me om hem weer puntje precies te zetten, waardoor het al snel te veel kost om hem nog voor courante prijzen netjes te krijgen… ofwel, van mij mag hij naar de eeuwige jachtvelden … 🙁
Er staan er trouwens nog een paar op de plank daar die zijn afgeschreven…pijnlijk zicht!
Is nog te herstellen, maar als ze dat in Amerika gaan doen dan heb ik er een zwaar hoofd in. 💡
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.