Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Crash Foto’s › Zeer erg voor die mooie Porsche
- Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Toen Timo nog in de opleiding zat werden er in dat bedrijf allemaal nieuwe Jaquars binnen gebracht voor een nieuw dak, kofferklep en motorkap want deze hadden allemaal hagelschade.
De rest werd er uitgelepeld, en gingen nadien weer allemaal naar de importeur.Ik heb deze toen in r.l gezien, en kon je er inderdaad niks meer van zien, en deze zijn ook van aluminium.
Dus rijden er heel wat rond met schade waarvan je niks weet en ziet. 💡Die nieuwe Range is uit aluminium, dan kunnen ze volgens mij de lakdikte niet meten 😆
Landrover komt daar dus al goed mee weg 😯
:popcorn:
Nieuw van fabriek, de lakdiktemeters zullen er hun werk aan hebben, maar ja ieder zijn ding hé mush 😉
Ik vind dat ook, maar ik vind dat dan ook van auto’s die later in hun levensloop ergens tegen rijden, terwijl die dan weer als lepralijders beschouwd worden 💡
Is ook niks verkeerd mee….in veel gevallen…denk ik toch :think:
Eigenlijk bedoelde ik dat niet 8)
Ik wou maar zeggen dat sommigen hier een auto zouden laten staan als er ooit eens een duivenstr*nt niet snel genoeg verwijderd werd, maar dat ze misschien -zonder het zelf ooit te beseffen- in een mini bijna perte totale rondkarren 😉
Die auto’s worden opgelapt en uitgeleverd als nieuwe wagens hé? Dat weet iedereen.die wordt netjes doorgeschoven naar de verzekeringsmaatschappij welke in de zeevaart voor dergelijke bedragen op haar beurt herverzekeren.
maar uiteindelijk zijn er wel een paar die enkele nachtjes slecht zullen slapen. anderzijds hoor je hen ook niet klagen als ze jaren premies kunnen cashen zonder noemenswaardige claims uit te moeten keren.Pijnlijk foutje…..
De rederij zal content zijn als de factuur voorgelegd wordt 😕:happy: onze Sensa wilt onze vrouwen opvangen :happydance:
we geraken er echt nog ooit vanaf 😆
Wel Sensa erna blokkeren op het forum hé dat we zijn geklaag niet moeten gaan aan horen.[quote=”john.beton.” post=194215]alsof dat die binnen de lijntjes kan denken :happy:
zou hem toch eens in het echt willen leren kennen :relaxman: die trekt fel op mijn kuren :respect2:[/quote]Dat gaat tegenvallen John : lelijke vent, korte beentjes, dikke buik, sandalen met witte kousen, zelfgerolde sigaretten. Kortom, eentje waar de forummers met gerust gemoed hun vrouw/vriendin bij kunnen achterlaten als zij een stoer toertje gaan doen.
Ik neem ze mee op een traag vorderende zeiltocht dat volledig in lijn ligt met mijn saaie persoonlijkheid.
Ze gaat constant aan jouw zit te denken en te bedenken dat ze allemaal spannende dingen had kunnen beleven in de *porsche zich languit neervleien op de confortabele aangename passagiersstoel met nog een extra zacht kussentje, ingesmeerd worden met zonnecreme met hoge beschermingsfactor op de plaatsen waar de zon veel te weinig op schijnt, stoppen op plaatsen met adembenemede uitzichten, de warme wind door haar haren, naaktzwemmen op een afgelegen plaats, zich zonder handdoek laten opdrogen, net een beetje teveel prosecco drinken (rechtstreeks van gekoelde fles of uit een mooi champagneglas), tipsy een beetje morsen maar de zon droogt het vlug allemaal op, een barbecuetje op het strand, dingen doen die ze alleen nog maar ooit bij Jambers gezien heeft maar niet verwacht had dat ze zelf ooit zou meemaken … .
Maar neen, ze zit op “nen boot met nen cola” …
Probeer het maar. Bekijk het zo, ze gaan jullie achteraf vergelijken met mij en dan zien dat ze met jullie zoveeel beter af zijn. Dus doen he! Je gaat mij zo dankbaar zijn ervoor dat je ze nog een 2de keer met mij mijgeeft … en dan zorg ik als verrassing voor hun “Fanta” in plaats van “cola”. :relaxman: En dat allemaal voor het forum, want eigenbelang dat kennen we niet :happydance:
ik kom regelmatig in ReetKnal :ass: maar dan voor het werk hé (de hoofdzetel is daar op de markt)
voor die het niet snappen:
Aarschot: aars = Reet
Aarschot: schot =knal
en er wonen nogal veel die liever een :ass: nemen (no offense) maar het zijn allemaal toffe mensen daar maar raap niks op van de grond 😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.