Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,267)
    • Moest ik een vriendin hebben die niks om auto’s geeft, die liet ik zeker niet met zo’n geweld rijden. 🙄

Met alle Chineze, maar niet met den deze. :first:

0
        Wim

Zal wel van een witte baron geweest zijn. 😉

Mocht iemand daar aan beginnen is dat wel lonend, want die dingen zitten tegen de 800K in zeer goede staat.

0

dat is nog een pluspunt :relaxman: :relaxman:

0

ja Wim, ik denk alleen dat je hem in Colombia of Cuba gaat moeten gaan halen :mrgreen:

0

Komaan Wim, work your magic en maak die Gullwing terug als nieuw. :first:

0

:wtf: :wtf: :wtf:

0
                  Wim

Is wel geen Porsche, maar voor deze is het echt zonde dat die zo daar gestaan heeft.

Voor degene die hem niet kennen, is een Mercedes Gullwing. 😥

0

totnu ziet hij er nog oké uit, na de landing ben ik niet zo zeker 🙁

0

993offroader_airborn.jpg

0

Lol @ Sensa!! :happy: :first:

0

:happy: :first:

0

[quote=”youyou” post=186885]da Newton gelijk had met één van zijn wetten!!![/quote]

hoe was die ook weer? De *porsche valt niet ver van de camion?

Of interpreteren we deze foto verkeerd, de Porsche probeert gewoon op de laadklep van die camion te kruipen?

0

3… dat deze race auto geen handrem heeft die je kan “optrekken”?

0

da Newton gelijk had met één van zijn wetten!!!

0
                                15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.