Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,267)
    • Zo is het Wim. :up:

Zonde van de GT3… 😥

Wim

Heb daar geen sorry voor met drank, en nu de verzekering ook niet uitkeren (drank) plus rijbewijs voor een paar maanden kwijt hoop ik.
        Dan doet het hem een paar keer zeer.

Positief en hoge snelheid :what: :what:

Weer eentje die ons merk besmeurd. :bounce:

Thanks Patrick. :up:

Volgens mij stond hij nog in vitesse… 🙄
              En uit (terechte) schaamte verstopt de bestuurder zich nu achter het muurtje. 😆

PB

Klopt Wes, maar als je de afbeeldingsURL kopieert zie je ze wel. 😎

Ik kan de laatste (aangepaste) post van deepee niet zien? :think:

EDIT: sorry, wat er is misliep weet ik niet maar intussen heeft Patrick de fotos’s al zichtbaar gemaakt. tnx !

Ik wou nog stoppen, maar was al laat, en er stond al volk bij.
                        Moest voor 12 uur bij Gert zijn

Nee voor ik naar Gert ging…ongeveer rond 12 uur

Wanneer heb deze gezien? Vandaag toen je terugkwam van Zulte?[quote=”993″ post=176764]Volgens mij was het een aanrijding want toen wij voorbij kwamen stond er nog een ander voertuig vooraan ingedeukt[/quote]

Ik weet niet of dit iemand van het forum is.
                              Ik heb deze foto vandaag doorgestuurd gekregen.
                              Hopelijk alles goed met de inzittenden en niet al te veel schade aan de wagen.

Volgens mij was het een aanrijding want toen wij voorbij kwamen stond er nog een ander voertuig vooraan ingedeukt

mss toch beter wat extra waterkoeling dan vuur te vatten :sarcastisch
                                  hopelijk gaat het met de eigenaar, z’n ego en evt passagiers allemaal goed?
                                  de autoschade lijkt mits voorzichtige berging wel mee te vallen. de gracht en omliggende begroeiing zijn niet geveegd. is de auto klassiek aan lage snelheid om z’n as gedraaid bij nat wegdek?

15 reacties aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.