Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 1,267)
      • aiaiai…, hopelijk niet te ernstig gewond…. :bounce:

Ive

Wow wil je niet meemaken

Pas gebeurd op 500m van mijn deur op de Gentsesteenweg naast de Gratiebossen in Zele. Flauwe bocht die je met hoge snelheid kan nemen maar even niet opletten en je rijdt zomaar je Boxster tegen de vrachtwagen die daar steeds geparkeerd staat. Ik zag geen chauffeur meer maar ik denk dat de airbag zijn werk wel heeft gedaan.

Porsche Centrum Maastricht en het naastgelegen Bentley Maastricht zijn afgelopen nacht opgeschrikt door een flinke vuurzee. De brandweer kon voorkomen dat de vlammen oversloegen naar de Porsche-showroom en Bentley. Enkel de geparkeerde Porsches op het terrein werden getroffen door het vuur.

De brandweer kreeg om 00:52 de eerste melding binnen over de brand aan de Afrikalaan. De dealers bevinden zich op een bedrijventerrein in Beek pal naast Maastricht-Airport. Porsche Maastricht zal vanmorgen druk zijn met het opnemen van de schade. Over een oorzaak is officieel nog niets bekend, maar een spontane vlammenzee midden in de nacht klinkt behoorlijk verdacht. Wellicht dat camerabeelden meer duidelijkheid geven over de oorzaak van de brand. Een omstander liet tegenover 1limburg weten dat er zeker vijf auto’s verwoest zijn door het vuur.

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20180924_00074390/video-vlammenzee-verwoest-luxe-sportauto-s

kijken vanaf 6min45sec

Ive

onze pukky is stout geweest 😮

123

wa voor een beest eeft die wel? een hellehond?

scherpe tanden en verveling … hoogtijd voor K9 gehoorzaamheidstraining.
                        een abonnement bij een hondenclub zal minder prijzig zijn dan een periodieke schoonheidsbeurt bij de plaatwerker.

Ive

of het spelen op de I-phone tjidens het rijden belangrijker vinden ……….

123

Ik snap echt niet wat een Porsche op het rechter vak bij de camions denkt te doen.
                            Je ziet het vaak hoor, surtout Cayennes en zo.. maar ook soms de ander recente modellen.

Zelfs op een 3 vaks baan, rond peuteren aan 100 of zo en dan continue moeten vertragen voor camions voor, naar links , beetje optrekken, en dan terug naar dat rechter vak..

De naft moet blijkbaar zwaar inhakken op het beperkte budget dat overschiet na aankoop

Op de E34 richting Antwerpen is woensdag in Oelegem een Porsche ingereden op een vrachtwagen.

Door de werken aan de E34 in Oelegem vertraagde het verkeer maar dat had de bestuurder van de Porsche te laat opgemerkt. Hij reed langs achter in op een vrachtwagen. De twee inzittenden van de Porsche raakten lichtgewond. De auto moest worden getakeld, maar ondertussen is de baan terug vrij.

is een loonwerker die dit ‘cadeau’ heeft gekregen van zijn personeel en vrienden/buren voor zijn huwelijk afgelopen zaterdag…
                                dat hij op zijn vrijgezellenfeest een nachtje in de cel heeft moeten doorbrengen, staat er niet bij in het krantenartikel…tiens…

holy sh*t, krijg dat voor……..:popcorn: was ik niet blij mee….:D

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.