Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie

• martin
    Deelnemer

😥
      042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 1,267)
      • [quote=”terrum” post=172184]omnium met een 993, ik denk het niet :puke:[/quote]

Heb jij dan geen omnium?
        De mijne is ook full omnium.

[quote=”terrum” post=172184]omnium met een 993, ik denk het niet :puke:[/quote]

tuurlijk wel

http://www.erardverzekeringen.be/sites/default/files/omniumverzekeringcollectiewagensfolder.pdf

(buiten dat ik er zelf verzekerd ben, heb ik geen bindingen met Erard 😉 )

993 car 2 in de regen… giftig.

Voorste banden hebben profiel, achterste …

een volledige bodemplaat is standaard bij een 993. maar bij circuit auto’s neemt men als eerste het deel over de versnellingsbak weg voor extra koeling. als er mbv achterspoilers alternatieve downforce genoeg is verdwijnt soms ook nog het deel onder de motor.

@ terrum: met de zotte prijzen op de markt voor de luchtgekoelde Ptjes is een (mini)omnium geen luxe meer vind ik. momenteel zijn het nog de modellen uit 60ties en 70ties die men van onder je neus steelt, maar hoe lang zullen 964 en 993 hiervan nog gespaard blijven? door de opkomende economieën zie je plotse pieken in de handel in alles wat al enige waarde had in de westerse landen.

S2

Is dat altijd met een 993 dat je een volledig vlakke bodem hebt?? Bij een 996 kan je aan de onderzijde de motor zien en de versnellingsbak …

omnium met een 993, ik denk het niet :puke:

PDS

Pfff hopelijk omnium 😕

Zie je dat, is gewoon een recht stuk weg waar hij gelanceerd is … :think:

Bestuurdersgedeelte ziet er nog netjes uit, d’n driver zal gelukkig met de schrik zijn vrij gekomen.

Zou hij een fotootje van z’n kilometrage aan het maken zijn geweest? :wtf:

Bestuurder is daar precies héél goed weg gekomen! 😯

Heeft te weing gas gegeven anders was die niet blijven steken.

:up: goe bezig :applaus:

Dat interieur trekt veel te hard op dat van de Cayenne hé? 😕 :applaus:

Wim

[quote=”Maarten R” post=165198] maar zo’n heuveltje met nat gras is echt puur een bandenkwestie. Superzacht rubber met grote noppen wint daar altijd. Zelfs als je een ouwe golf tegen een cayenne zet.[/quote]

Hebben allebei dezelfde banden hoor Maarten. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 1,267)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.