Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie

• martin
    Deelnemer

😥
      042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 1,267)
      • Zo zie je toch wederom dat het ut vermogen is waar je als eerste mee om moet leren gaan wil je ooit van je P’tje gaan genieten!

En deze dus en die 996 onlangs, nog geen 80 of 100 km p/u en zo ontzettend kort. Sta er wederom van te kijken, als dat echt zo, durf ik er niet instappen in die nieuwe dingen!

En ja, zal de laatste niet zijn die met nieuwe banden zijn auto afschrijft op de invoegstrook … :bounce: :bounce: :bounce:

bouwkwaliteit is er serieus op achteruit gegaan, ik heb met de mijne 3 geparkeerde auto’s per total gereden en daar was maar een schrammetje aan :engeltje: :mrgreen:

pijnlijk! 🙁

PB

Nat, koud en duidelijk geen winterbanden. :mrgreen:

Je kan dit ook positief bekijken; zo te zien is er geen lichamelijk letsel en bovendien is dit er ene minder die in brand kan vliegen :mrgreen:

En dat tegen 80 km/u ? :bounce:

Een gloednieuwe 991 GT3 crasht 24h na levering met slechts 130 km op de teller :bounce:
                    De chauffeur is aan 80 km/h beginnen slippen en heeft dan een tegenligger en telefoonpaal geraakt met als resultaat een afgebroken motorblok.

Fuck, moet dat nu ! Ik heb dit zelf meegemaakt met mijn eerste 911, een 1969 T targa. In garagebrand gebleven in december 2002 😐

oef, de zoveelste discussie over de zin en onzin van winterschoeisel is geluwd 😳

tijd dus voor een volgend jammerlijk voorval. van de koplampen af te leiden is dit ergens in Amerika.

PB

@hellraiser, de verwijzing naar voorwielen aangedreven fords was naar wes, niet naar jou.
                          Ik ben oud genoeg om capri’s nog nieuw afgeleverd weten te worden. :coolness:

@kleinkastje, je mag rustig B.S. vervangen door nonsens, pure onzin of “kom nog eens terug als je weet over wat je praat”
                          wat maakt mij het uit. :ass:

Dat is precies off-topic maar ik ben pro winterbanden op een BMW onontbeerlijk met P heb ik geen ervaring die staat in winterslaap! Diegene die geen hebben is hun probleem! Ik weet dat ik wanneer het sneeuwt zonder problemen overal door geraak

leuke discussie maar winterbanden vind ik niet nodig.ga er zeker geen geld aan uitgeven
                              heb reserve velgen voor de Porsche en de volkswagen voor dagelijks gebruik,dat is het probleem niet
                              je rijd er paar maanden mee,dan liggen ze bijna een jaar stil en dat jaren na elkaar,dan worden ze hard of drogen ze uit en heb je weer slechte wegligging.
                              gewoon rijstijl aanpassen werkt ook.

S2

Wordt altijd een beetje moe van die hele winterbandendiscussies.

Iedereen moet het maar voor zichzelf uitmaken zolang het niet verplicht wordt.

Persoonlijk zou ik niet meer zonder willen (want ik voel het verschil wel, misschien enkel “in my head” maar goed, daarom is het ook persoonlijk). En mijn vrouw ruilt haar 18″ zomerbanden ook met veel plezier in voor 16″ winterbanden (op een LR).

Maar erover discussiëren, neen, die strijd heb ik al lang opgegeven.

Wim

Of aan uw rechtervoet. :mrgreen:

[quote=”Hellraiser” post=159792][quote=”PatrickB” post=159770]
                                    en euh een voorwiel aangedreven Ford als referentie opgeven op een achterwiel aangedreven auto forum. :think:[/quote]

Eum, een Capri is een achtertrekker met starre achteras…
                                    Da’s een stuk zeep in ne wasbak…

Ik doe al 5 jaar elke dag de E17, E40 en E34 in alle weersomstandigheden,
                                    en die blizzak dingen zijn op de passat écht niet baanvaster dan een deftige band
                                    met goed profiel in winterse omstandigheden…[/quote]

Awel, ligt misschien aan de Passat want de mijne gedraagt zich ook niet goed op winterbanden. De vorige was een bmw en die was zalig op winterbanden! De Passat slipt soms nog door in tweede versnelling op een vochtig wegdek. Op sneeuw ook niet echt geweldig te noemen….

15 reacties aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 1,267)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.