Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Crash Foto’s › Zeer erg voor die mooie Porsche
- Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Had bij ons ook geïnformeerd voor de schade, en had hem verteld dat dit nog wel eens tegen zou kunnen vallen en het eigenlijk de waarde van de auto te boven ging, en er misschien meer naar boven ging komen als gedacht.
Maar heeft goede moed. 💡
[quote=”Blindstra” post=151888][quote=”S2″ post=149368]Is er niemand die zich ernstig zorgen maakt over het verdere verloop van dit “projectje” op het PF.nl ??
Dit zie ik persoonlijk (heel) slecht aflopen.
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=33&t=40033
Lees even mee en sla stijl achterover.[/quote]
…
Benieuwd hoe het afloopt. :?[/quote]Echt onvoorstelbaar. Die mens is slachtoffer van blind optimisme, maar ‘k geef ‘m intussen een goede kans om er terug een nieuwe van te maken.
de chauffeur is via het open cabriodak wandelend uit dit wrak gestapt in Londen. achterkant uitgebroken na aqua-planning en rond een boom geplooid. een geluk dat deze een 996 RHD was en geen passagier aan boord aan de impact zijde.
:applaus: allé manne weer al 1ne die voor heeft gezorgt voor wisselstukken. :loser:
:applaus: allé manne toch 1ne die voor ons zorgt voor wisselstukken. :loser:
[quote=”S2″ post=149368]Is er niemand die zich ernstig zorgen maakt over het verdere verloop van dit “projectje” op het PF.nl ??
Dit zie ik persoonlijk (heel) slecht aflopen.
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=33&t=40033
Lees even mee en sla stijl achterover.[/quote]
Wow, ben heel wat gewend en al lang niet meer geweest maar deze was het bezoekje wel even waard zeg. Sneu voor de man. Maar hij ziet het zelf anders denk ik dan wij. En dus doet het hem denk ik ook niet zo’n pijn.
Benieuwd hoe het afloopt. 😕
Dat ziet er allemaal niet prettig uit 😳
Maar hij kan het nog navertellen :up:misschien koprol gedaan en was het dak al plat voor ze het er afsneden. Zoiets kan je toch niet beoordelen vanop 1 fototje, zonder achtergrond info 🙄
bestuurderszetel ligt plat, dus vermoedelijk rug-en nekfixatie voor de bestuurder waardoor de schade aangebracht door de hulpdiensten vele malen groter dan de initiele impact :wtf:
hopelijk heeft de chauffeur het er nog goed vanaf gebracht zonder restletsel, de auto echter 😥This crash happened in New Hampshire while a 60-year-old New York man lost control of the Porsche 911 at high speed on Route 16 in Dummer, New Hampshire on Saturday afternoon. Reports say that he was seriously injured but luckily Med-Flight attendants took him to Maine Medical Center where he is reported to be in stable condition.
The 1967 Porsche 911 looks an almost total write-off. Considering that it has no modern safety measures, the driver was lucky to survive. The car slid of the road and hit a tree. Emergency services on scene cut off the roof to take the injured driver out.
Mijn God…!!! 😯
De markt is overspoeld met 996’s die achterstallig onderhoud hebben, lichte/zware motorschade,…
Alles was beter geweest dan dit ding wat enkel nog maar goed is voor wat onderdelen. 😕Ik wens hem allesinds veel succes, sterkte, en 6 juiste cijfers op zijn Euromillions formulier.
Had bij ons ook geïnformeerd, en had hem de raad gegeven er niet aan te beginnen, dit omdat de kosten zwaarder wegen als eindresultaat.
Maar wie ben/zijn wij om iemand zijn droom kapot te prikken. 💡
Vroeger werden deze wagens gewoon herstelt en in de verkoop gezet.Heb in mijn garage ook nog een M3 staan die na totaal schade hier in Belgie nog gerepareert is en terug in de verkoop gegaan!,EN DOOR EEN NIET KENNER GEKOCHT IS, en dan is de mizerie begonnen Proces is al 3jaar bezig en nog geen uitspraak.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.