Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie

• martin
    Deelnemer

😥
      042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 1,267)
      • net dit topic eens doorlopen. Die fotos van Nikki had ik beter niet gedaan, na halve seconde had ik al te veel gezien. Erg voor de nabestaanden dat zoiets jaren op het internet blijft hangen.

Betreft brandverzekering, tip uit eigen ervaring : kijk dit goed na in uw brandpolis, ook voor ingeschreven voertuigen, want de meeste brandverzekeringen dekken geen schade aan gestalde voertuigen in hun algemene voorwaarden !

mijn eerste 911 T targa, 1969, 3 jaar na restauratie (2002)

Attachments:
        • 13-12-02.jpg

😥
          Porsche-911-crash4-620x350.jpg

Porsche-911-flooded-france.jpg

Porsche-911-flooded-france-1.jpg

Of een overvalletje gepleegd terwijl ze geen lucifers bij zich hadden … :puke:

Heeft iemand zijn verzekeringspremie opgestreken … zonder nummerplaten :think:

takelkosten zullen idd niet min zijn als je het kraantje en omgeving bekijkt 😯 zou wel zijn lanceringsplatform eens willen zien :wtf:

voordeel is wel dat ze deftig gespoeld hebben, 3* terug onderdompelen: tja meneer, is een Porsche hé, moet proper bovenkomen :salut:

even een 996 turbo uit de Rijn opvissen. de faktuur van deze takeloperatie wil ik echt niet zien.

[video width=425 height=344 type=youtube]BIlJXB2yijc[/video]

Is dit niet altijd zo deepee? Bij ons zijn onze 3 (ingeschreven) wagens verzekerd als er huisbrand is. Diefstal durf ik niet te zeggen, moet ik navragen.

ik las net nog in een andere topic een zeer goede tip om een niet ingeschreven
                      voertuig mee te verzekeren tegen brand en diefstal bij de brandpolis van de woning

die G-klasse is van een stunt uit de laatste “A good day to die hard” film met Bruce Willis.
                        de hele film heeft 132 perte totals opgeleverd en nog eens ruim 500 met aanzienlijke schade 😐

ruzie
                          image_2013-06-07-2.jpg

car-photo-2010-porsche-panamera-reverse-crash-into-gate-rich-people-fail.jpg

deelnemer gumball 2013 met 997 turbo op weg naar de finish in Monte Carlo. de 2 inzittenden zijn ongedeerd.

Ow ow ow, dit doet allemaal heel erg pijn om te zien :bounce:

ik denk dat al die oudjes gewoon dit patserige jonkie hebben willen naäpen :

[video width=425 height=344 type=youtube]PynPqAtHPoQ[/video]

Ze laten hem eerst nog wat uitfikken, dan is hij helemaal om zeep :bounce:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=zuwbsuSbxKQ[/video]

15 reacties aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 1,267)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.