Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1,216 tot 1,230 (van in totaal 1,267)
  • PB

Niet voor niks een waterkoeler. :happy:

🙁
        porsche-997-turbo-7271.jpg

je was dan misschien ook een accidentje?? :mrgreen:

ik heb ni naar de fotos gekeken…mijn spiegelbeeld elke ochtend aanzien is al meer dan genoeg op één dag :happy:

zonet de foto’s van Nikki ook eens bekeken, is inderdaad de moeite… Doet me denken aan veel dingen die ik destijds op Rotten.com gezien heb… Men zou geneigd kunnen zijn de denken dat je door zulke foto’s minder snel zou gaan rijden, doch geloof me, als je van de trap bovenaan naar beneden valt en tegen een muur valt, zijn de beelden soms weinig minder fraai… een ongeluk is soms snel gebeurd!! Maar men moet het inderdaad niet gaan zoeken ook…

[quote=”Hellraiser” post=125071]Heb deze ook nog teruggevonden.
                Niet kijken als je voetballiefhebber bent.[/quote]

🙁 rip Sterchelé NR. 23

[quote=”SL33PY” post=125069]heb haar naam eens in google getikt, wikipedia artikel gelezen, terug naar google, afbeeldingen geklikt en poof!

Ziet er niet lief uit, als je een zwakke maag hebt, niet doen[/quote]
                  Inderdaad…

[quote=”PVB” post=125091]Porsche = luchtgekoeld? :wtf:[/quote]

Die kan anders wel wat water gebruiken… :mrgreen:

Die foto’s van Nikki Catsouras ben ik jaren geleden ooit tegen gekomen én misselijk van geworden. 🙁

[quote=”cabrio wim” post=125062]Hier kun je het ook warm van krijgen.

Porsche = luchtgekoeld? :wtf:

Heb deze ook nog teruggevonden.
                        Niet kijken als je voetballiefhebber bent.

Attachments:
                        • VkoVrasene080508-1copy.jpg
                        • VkoVrasene080508-5copy.jpg
                        • VkoVrasene080508-6copy.jpg
                        • VkoVrasene080508-7copy.jpg

heb haar naam eens in google getikt, wikipedia artikel gelezen, terug naar google, afbeeldingen geklikt en poof!

Ziet er niet lief uit, als je een zwakke maag hebt, niet doen

Wim

Kan trouwens iemand van het forum The Porsche girl Nikki Catsouras nog herinneren.

Link plaats ik maar niet, maar ouders waren vorige week na 5 jaar ongeluk bij dokter Phill op TV.

Wim

Hier kun je het ook warm van krijgen.

Ooit bij ons in de gemeente gebeurd.
                                Volgens de krant toen afgebrand tijdens werkzaamheden aan de motor.

Attachments:
                                • Willebroek_001.jpg
                                • Willebroek_002.jpg
                                • Willebroek_003.jpg

🙁
                                  wrecked-porsche-911-gt3-rs-4-0-near-the-nurburgring_100369222_m.jpg

images1.jpg

a_porsche_crashes.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1,216 tot 1,230 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.