Zeintec

• Maker
    Discussie

• WB
    Deelnemer

Heb ik het goed dat Zeintec ondertussen over de kop gegaan is?
      Graag lees ik hier nog meer ervaringen over de Zeintop (Zeintec geeft blijkbaar zelf aan dat alles niet tip-top was?). Of is er nog iemand die zijn tweedehandse (zwarte) er niet meer gaat op plaatsen deze winter of die in de verkoop gaat?
      gr
      Wim

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • rjf

Is ook beter zo, die zeintec’s zien er mooi uit maar waren naar t schijnt een pest om te monteren. Zal ns op marktplaats gaan kijken dan. Bedankt voor de info

rjf schrijft:

Thx voor de info. Nog mensen die met deze producten ervaring hebben ? Iemand ook een idee qua prijs ? Past die op de 987/986/ beiden … ? Ik vind de gewone hardtop voor de boxster niet echt mooi dus zou handig zijn tegen de winter een alternatief te hebben 😉

Een tuning bedrijf in Nederland adverteert hiermee momenteel op de site marktplaats.nl onder de titel “Cayman look HARDTOP voor Boxster”. Prijzen en fotos staan erbij.

Ik moet zeggen dat ze bij Moris deze top goed hebben doorontwikkeld. Er staat nu een grotere achterruit in waardoor hij meer targa allures heeft. Vroeger had die een kleiner ruitje de grootte van de boxster softtop.
          Het geheel is niet vergelijkbaar met de zeintec omdat deze gewoon geplaatst wordt zonder eerst de kofferklep ed. te demonteren.

WB

@govaertb: thx maar de lijn van de Zeintec vind ik toch veel mooier. Deze loopt uit tot achteraan de koffer en bij de andere niet. Had deze via Nl. ook al zien staan.
            grz
            Wim

rjf

Thx voor de info. Nog mensen die met deze producten ervaring hebben ? Iemand ook een idee qua prijs ? Past die op de 987/986/ beiden … ? Ik vind de gewone hardtop voor de boxster niet echt mooi dus zou handig zijn tegen de winter een alternatief te hebben 😉

Hey Wim,

In plaats van het Zeintec hardtop dak kan je ook gaan voor een Cayman hardtop dak van
                d-moris-equipments ofwel kan je ook eens contact opnemen met GT GT Specials in Nederland.

Ik heb zelf ook zo’n Cayman dak op mijn Boxster staan en dit ziet er fantastisch uit. Het heeft dezelfde look als het Zeintec dak maar gaat er even gemakkelijk op en af als de gewone hardtop. Het dak heb ik via de vorige eigenaar van mijn Boxster overgenomen.

Groeten
                Bart

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.