Zeintec hardtop Boxster 986

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Zeintec hardtop Boxster 986

• Maker
    Discussie

• Mindcontroller
    Deelnemer

Lange tijd op zoek naar een Zeintec hardtop (Cayman look) voor een Porsche Boxster 986.

Wil jij hem kwijt? Stuur me een pb.

Alvast bedankt!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
      • roflmao-2-3-4-5-6-7-8.gif

Ive

eigenaardig…..
          Ik zie steeds dezelfde berichten na twee maanden terug komen.
          Hoe kan dit eigenlijk????

😀 :think:

Dat is een al langer gekende bug in de forum software.

eigenaardig….
              funny verschijnt hier in deze rubriek met mijn logo onder zijn naam …
              Hoe kan dat eigenlijk ???

Wim

Is al zo dikwijls hier aan de orde gekomen dat bij verschillende draadjes dit na de update is gebeurd, zo ook bij mij. 💡
                Kan verder geen kwaad hoor. :mrgreen:

Dus als je alle topics leest had je deze vraag al verschillende malen voorbij zien komen. 😉

Idd, hier hetzelfde… 🙂

Tot mijn verbazing zie ik op deze site mijn eigen wagen bij de logo van funny ….
                    Hoe kan dat nu ?????..

The pot calling the kettle black.

Er zijn heel wat advertenties die raar zijn of het ontleden waard, laat staan misleidend.

😕 😕 😕

HVDC170 schrijft:

Deze staat te koop voor 5000. Wat was de nieuwprijs?

nieuwprijs van de zeintop: in P kleur gespoten en geïnstalleerd kostte in het jaar 2008 het luttele bedrag van 4.695 euro.
                        deels klopt de “rariteit” wel omdat Zeintec (voorlopig) niet meer bestaat/levert.
                        maar het is inderdaad niet netjes om ermee te adverteren zonder dat deze in de koop vervat zit 😡

Rare advertentie . Hij biedt zijn wagen aan als rariteit , Boxster in Caymanlook , maar uiteindelijk krijgt de bieder de wagen zonder de hardtop , dus gewoon een Boxster zonder de Caymanlook .
                          ook erg misleidende reclame .

HIER op ons forum staat er ook al een hele topic met foto’s over …

Anoniem

Prijzig, maar eerlijk gezegd op foto vind ik het mooi .
                                Bedankt voor de links en de foto’s .

DEZE SITE brengt je misschien een stapje dichterbij? [file name=Doc2.doc size=118784]https://porscheforum.be/media/kunena/attachments/legacy/files/Doc2.doc[/file]

Anoniem

Bedankt Wim ,nu ben ik mee .
                                    Had iets gelezen over de Cayman look.Ja inderdaad je ziet en herkent de Cayman look .
                                    Begrijp eigenlijk niet goed dat niet meer mensen voor deze hardtop kozen (tenzij het enorm duur was ).
                                    Je hebt een Porsche boxster en een Cayman .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.