Zeintec hardtop Boxster 986

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Zeintec hardtop Boxster 986

• Maker
    Discussie
  • Lange tijd op zoek naar een Zeintec hardtop (Cayman look) voor een Porsche Boxster 986.

Wil jij hem kwijt? Stuur me een pb.

Alvast bedankt!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • roflmao-2-3-4-5-6-7-8.gif

0
      Ive

eigenaardig…..
        Ik zie steeds dezelfde berichten na twee maanden terug komen.
        Hoe kan dit eigenlijk????

😀 :think:

0

Dat is een al langer gekende bug in de forum software.

0

eigenaardig….
            funny verschijnt hier in deze rubriek met mijn logo onder zijn naam …
            Hoe kan dat eigenlijk ???

0
            Wim

Is al zo dikwijls hier aan de orde gekomen dat bij verschillende draadjes dit na de update is gebeurd, zo ook bij mij. 💡
              Kan verder geen kwaad hoor. :mrgreen:

Dus als je alle topics leest had je deze vraag al verschillende malen voorbij zien komen. 😉

0

Idd, hier hetzelfde… 🙂

0

Tot mijn verbazing zie ik op deze site mijn eigen wagen bij de logo van funny ….
                  Hoe kan dat nu ?????..

0

The pot calling the kettle black.

Er zijn heel wat advertenties die raar zijn of het ontleden waard, laat staan misleidend.

😕 😕 😕

0

HVDC170 schrijft:

Deze staat te koop voor 5000. Wat was de nieuwprijs?

nieuwprijs van de zeintop: in P kleur gespoten en geïnstalleerd kostte in het jaar 2008 het luttele bedrag van 4.695 euro.
                      deels klopt de “rariteit” wel omdat Zeintec (voorlopig) niet meer bestaat/levert.
                      maar het is inderdaad niet netjes om ermee te adverteren zonder dat deze in de koop vervat zit 😡

0

Rare advertentie . Hij biedt zijn wagen aan als rariteit , Boxster in Caymanlook , maar uiteindelijk krijgt de bieder de wagen zonder de hardtop , dus gewoon een Boxster zonder de Caymanlook .
                        ook erg misleidende reclame .

0

HIER op ons forum staat er ook al een hele topic met foto’s over …

0
                            Anoniem

Prijzig, maar eerlijk gezegd op foto vind ik het mooi .
                              Bedankt voor de links en de foto’s .

0

DEZE SITE brengt je misschien een stapje dichterbij? [file name=Doc2.doc size=118784]https://porscheforum.be/media/kunena/attachments/legacy/files/Doc2.doc[/file]

Attachments:
                                0
                                Anoniem

Bedankt Wim ,nu ben ik mee .
                                  Had iets gelezen over de Cayman look.Ja inderdaad je ziet en herkent de Cayman look .
                                  Begrijp eigenlijk niet goed dat niet meer mensen voor deze hardtop kozen (tenzij het enorm duur was ).
                                  Je hebt een Porsche boxster en een Cayman .

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.