Zeintop – alle onderdelen ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Zeintop – alle onderdelen ?

• Maker
    Discussie

• koen
    Deelnemer

Vraagje aan de zeintop-kenners. Ik kan eerstdaag een zeintop DIY kit aanschaffen maar
      ik wil zeker zijn dat alle onderdelen erin zitten. Beschikt iemand over en lijstje
      met alle alle onderdelen, zelfs de kleine dingetjes als tochtstrips…. Dringend hulp gevraagd. Koen

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • ja dat is den Ben zijn Boxster(staat nu te koop)Is wel mooi met die hard top gr jb

mooi hoor, ga ik ook doen!!!! 😀 😀 😀

XXX

Yep, alle 2 :salut:

Jean dat is toch Ben zijn Porsche of niet ?

mooi
                3337252622.jpg

ik heb je PM beantwoord.
                  ik wil je graag op weg helpen, je bent welkom om eens te komen kijken.

thx deepee en wim

zeintop zou ten laatste volgend weekend geleverd worden,
                    is nog niet gespoten, ruiten er nog niet in

nu nog een 986 vinden om er onder te zetten :lekker:

paar weken geleden stelde ik me hier voor (van de modder in de cabrio) en sindsdien
                    op zoek naar 986 en een zeintop. Allee, de zeintop lijkt te lukken en dat hield ik niet voor mogelijk. Nog effe wat sparen en dan 986 yesss.

nogmaals thx aan deepee en wim

groeten,

koen

Wim

Is inderdaad slecht omschreven, maar deepee schrijft zal er dicht tegenaan zitten.
                      Als je de vitale delen maar hebt, de rubbers die erbij zitten zijn toch van slechte kwaliteit, en heb deze vervangen.
                      Vooral de rubbers waar het raam bovenaan tegen komt moet je gewoon een nieuwe voor zoeken (lees betere)

Ik heb deze gevonden bij de Antwerpse rubberhandel 💡

op de vrachtbrief staat lang niet alles:
                        2 delige hardtop, central latch, 2 pivot lock met bouten, 2 pivot pin, afdekplaat voor central latch

daarnaast heb je zeker nodig:
                        een handjevol M6 inbus/torx boutjes met conische kop en bolle kop, 3 rubber doppen met inwendige schroefdraad in metaal, 2 complete scharnieren (4-delig),
                        2 gasveren, slotvanger, electro voor derde remlicht, en tochtstrip zit er al op indien de top in kleur afgeleverd werd

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.