Zekering?!

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Het portierraam aan bestuurderszijde doet het plots niet meer; de andere twee schakelaars doen het wel nog.

Kan dus niet de zekering zijn? Ik heb de zekering bekeken in de zekeringskast in de kofferruimte; op het oog lijkt daarmee niets mis.

Wat zijn de mogelijke oorzaken en waar kan ik hiervoor terecht? Ga niet graag naar Porsche want die zijn me te duur (slechte ervaring in Drogenbos)

Dus….help!

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • [quote=”Mathijs Peters” post=170139]Het bleek de schakelaar, ik heb deze (zelf!!!) verwisseld. Kan ik dus toch iets technisch 😉

Veel dank dus voor de bruikbare reacties!

Mathijs[/quote]
      :up: wat je zelf doet doe je beter. :happy:

zelfde negatieve ervaring in Drogenbos, NIET van het receptiepersoneel. Bij mij is het met een kabel en die is stukgegaan enkele maanden geleden. Heb bij FG ander stuk gaan halen en zelf gemonteerd. Case closed.
        .

Het bleek de schakelaar, ik heb deze (zelf!!!) verwisseld. Kan ik dus toch iets technisch 😉

Veel dank dus voor de bruikbare reacties!

Mathijs

Schakelaar is kwetsbaar onderdeel, maar wel een van de goedkopere! Heb er vorig jaar een 2e handsje ingehangen van een 10 euro. Nieuw zijn ze iets van 25 euro ofzo.

[quote=”Rocco” post=170030]schakelaar zelf kan kapot zijn, je kan die voorzichtig uit de houder liften en eens verwisselen met diegene die wel werkt, zit vast in een connector van de bedrading maar krijg je wel los met een platte schroevendraaier[/quote]

rocco bedoelt “je kan de beide schakelaars aan de chauffeurskant voorzichtig uit het deurpaneel liften …en omwisselen”.
              wel opletten dat je de stekkers niet binnen in je deur laat schieten want heel lang met veel overschot zijn die kabels absoluut niet. voor het overige ben ik het helemaal met voorgaanden eens. de schakelaars staan erom bekend om ‘kaput’ te gaan, de raammotoren gaan zelden stuk.

schakelaar zelf kan kapot zijn, je kan die voorzichtig uit de houder liften en eens verwisselen met diegene die wel werkt, zit vast in een connector van de bedrading maar krijg je wel los met een platte schroevendraaier

Ik zou denken : schakelaar stuk of raammotor stuk.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.