Zeldzame OZ Fittipaldi’s 17″ hoogglans gepolierd.

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Zeldzame OZ Fittipaldi’s 17″ hoogglans gepolierd.

• Maker
    Discussie

• Guido WILS
    Deelnemer

Zeldzame wielen in perfecte staat. Vooraan 9 x 17″ ET50, achteraan 10,5 x 17″ ET57. De wielen zijn hoogglans gepolierd. Geen stoepschade. Steek 5×130.

Vraagprijs 1250€ of een goed bod.

Attachments:
      • SNC00018A.jpg
    4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
      • je kan natuurlijk ook mijn driedelige RH’s in 19 inch onder de boxter zwieren hé,gaat beter passen denk ik

Allereerst bedankt om dit bericht terug open te zetten Koen en mijn excuses voor het niet naleven van de huisregels. 🙁 🙄

Ik vond de wielen heel mooi en heb ze gekocht voor mijn Boxster, helaas zijn ze achteraan te breed. Nu kan je smallere binnen randen kopen natuurlijk maar na het even passen van de voorwielen blijkt dat de wielen te klein zijn en ik minstens naar 18″ moet gaan.

Greetz,

Boxzer.

-Edit by Mod- Even rechtstreekse quote van tekst erboven weggehaald . Gewoon op antwoorden ipv quoten klikken 😉

Zelfde velgen in dezelfde maten als ik ooit onder de CS heb gehad .
            Bij de mijne was enkle het velgenbed gepolierd

Eventjes de huisregels lezen .
              KLIKKERDEKLIK

Tot dan zet ik dit draadje even op slot .

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
            • Het onderwerp ‘Zeldzame OZ Fittipaldi’s 17″ hoogglans gepolierd.’ is gesloten voor nieuwe reacties.