Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

Home Forum Zeverhoekje Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Zal ik dan als eerste afschieten met een foto. (afmeting foto 480×550)
      Zo zal je makkelijker mensen herkennen van het forum als je ergens loopt.

En geloof me, het werkt.

En wie niet wilt, doet het niet.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 306)
      • Hier niets te zien 😥 😉

hier eentje van mij en het vrouwtje of anders om

funny topic : allemaal vente mè ne porsche, daar moet hier toch krioelen van female reacties…Alé nog n schilderijke van mezelve : den James

james.jpg

Met alle nieuwe leden die er de laatste tijd bij komen misschien deze nog eens afstoffen?
              Go ahead, make our day… :lekker:

Wim

Mij heb je daar niet mee, want ik geef geen reet om dat gedoe. :puke:

Als je bij ons in de straat komt, woon ik in dat ene niet oranje huis. :happy:

XXX

OK we zijn serieus off topic, maar dat ligt aan dat oranje hé.
                  Zullen we onze nederlandse vrienden een hart onder de riem steken :applaus: …. Euhm nééé 😈 😈 :mrgreen:

(Sorry hé grapje)

ROFL :first: :happy: :mrgreen:

PB

Nice One.

Het Nederlands elftal ging gisteren een weeshuis bezoeken…

“Het was verschrikkelijk, de lege blik in hun ogen, die kleine gezichtjes waarin elk greintje hoop ontbreekt”, aldus één van de weeskinderen.

@ rocco :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
                          al heb ik wat heimwee naar de België-Nederland wedstrijden… 🙄

07.jpg

:happy: :engeltje:

Rocco ik leef met je mee ,laat je niet helemaal gek maken he 😉

XXX

Aaah, dat oranje :applaus: Was dat Homer Simpson die riep; Hooters!!
                                😀

nee wim dan maakt het niet meer uit of je kan voetballen of niet :mrgreen:

Niet slecht !!

Maar altijd zo groot 🙁 (zei de kleine man)

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 306)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.