Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

Home Forum Zeverhoekje Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Zal ik dan als eerste afschieten met een foto. (afmeting foto 480×550)
      Zo zal je makkelijker mensen herkennen van het forum als je ergens loopt.

En geloof me, het werkt.

En wie niet wilt, doet het niet.

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 306)
      • Da zal het zijn, ik zal het dus maar opgeven 😉

Wim

[quote=”Karl 911″ post=90706]precies ni gemakkelijk om hier ne foto op te zetten…[/quote]

Probeer de koppelingslocatie eens te plaatsen. 💡

PB

[quote=”Karl 911″ post=90706]precies ni gemakkelijk om hier ne foto op te zetten…[/quote]

Bwa Karl, ruim 50% van je tot hier toe geposte posts verbruikt om er geen foto op te krijgen.

:mrgreen:

[quote=”Karl 911″ post=90703]ik zal ook nekeer op zoek gaan om te zien of ik ne kop kan vinden dat hier toonbaar is.[/quote]
              Blijkbaar niet :mrgreen: :sarcastisch

precies ni gemakkelijk om hier ne foto op te zetten…

[attachment]P1000152.JPG[/attachment]
                  /Users/karldeclercq/Desktop/P1000152.JPG

[attachment]P1000152.JPG[/attachment]

ik zal ook nekeer op zoek gaan om te zien of ik ne kop kan vinden dat hier toonbaar is.
                      Kwestie van dit onderwerp levend te houden 😕

lol henk, sommige mensen hebben gewoon 2 of 3 vrouwen, wist ge dat niet :mrgreen:

uw vrouw zit met haar rug naar ons :mrgreen:

t was vrij laat toen :mrgreen:
                            ik en m’n vrouwtje

Ok, geen close up … maar beter dan niets :sarcastisch

229417_1613682836776_1677467374_1106204_5086577_n.jpeg

Wim

Jawadde, nu begrijp ik waarom gij zo graag met treintjes speelt. 😈 😉

Je zou van minder onder stoom geraken :lekker:

Wim

Foto is eigenlijk te mooi om weg te stoppen in een bijlage, dus mannen hier is onze Henk. :first:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 306)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.