Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

Home Forum Zeverhoekje Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Zal ik dan als eerste afschieten met een foto. (afmeting foto 480×550)
      Zo zal je makkelijker mensen herkennen van het forum als je ergens loopt.

En geloof me, het werkt.

En wie niet wilt, doet het niet.

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 306)
    • Wim

Leuk dat er weer wat gezichten bijgekomen zijn. 8)

PB

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/201/36380102992483085911100.jpg/][IMG]http://img201.imageshack.us/img201/3952/36380102992483085911100.jpg[/IMG][/URL]

Moi 😕

Heb nog geen copyright ontvangen.

[quote=”bully” post=79913]bully schrijft:

Ik heb weer een aantal opgekarmaat, elke 6 uur iemand 😉

Iedereen in dit draadje is flink opgekarmaat, is echt een karmadraadje :lol:[/quote]

en waar blijft jouw portret eigenlijk Marco? (ben zelf nog aan het zoeken naar een foto die geschikt is)

het liefst zien sommigen mij zo:

maar ik zie mijzelf het liefst zo:

Ha toch even een fotoke met mijn kop bij mijn ultieme droomwagen
                getuserimage.asp.jpeg

fotocv.JPG
                  Ja al zoveel skoon mensen gezien, we gaan er nog ne skonere bijkletsen :respekt:
                  Mmm ja nog iet : aan alle ongelooflijke alleenstaande meiden : ge kunt mij kdo hebben, maar niet mn 911, nah

ik van kop tot onder met een miss

Attachments:
                    • tn_IMG_9050.jpg

Zie mijn avatar 😉

Bedankt Koen, wou niet lukken.
                        Nu kan iedereen er een gezicht op plakken… (ook van mijn vrouw en kinderen 🙂

Even de foto’s voor Jorgen erop zetten

bully schrijft:

Ik heb weer een aantal opgekarmaat, elke 6 uur iemand 😉

Iedereen in dit draadje is flink opgekarmaat, is echt een karmadraadje 😆

porschky schrijft:

@deepee: als we (enkel) die kop tegenkomen… hopelijk hangt er dus een lijfje onder die kop als we hem tegenkomen… 😉

jep en niet op het marcelleke en m’n korte beentjes letten.

I know, corny gag… maar deed we denken aan die oude mop:
                                twee mannen lopen te wandelen, als plots de éne zegt: “he, kijk eens naar dat hand die daar in de gracht ligt, en naar die ring. Dat lijkt wel de ring, en dus de hand van onze vriend Piet!”.
                                waarop de ander zegt: “mja, dat kan toeval zijn. Er kunnen nog mensen zo een ring hebben.”
                                Even verder zegt de ander plots verschrikt: ‘maar kijk nu eens naar die afgerukte voet met die bepaalde schoenen en kousen, daar in de gracht! Dat lijken ook wel de schoenen van onze vriend Piet!”
                                Waarop de ander zegt:”tja, dat kan nog steeds toeval zijn”
                                Maar even later schrikken beide mannen op, wanneer ook het hoofd van Piet in de gracht ligt! Zegt de éne:”kijk nu, nu is er toch weinig twijfel mogelijk, dat is het hoofd van onze vriend Piet!!”
                                Waarop de ander zegt:” nu begin ik mij toch ook ongerust te voelen! Er zal toch niks gebeurd zijn…??”
                                😆

@depee: als we (enkel) die kop tegenkomen, dat weten we dat jij het WAS… Hopelijk hangt er dus een lijfje onder die kop als we hem tegenkomen… 😉

Prachtige porsche jongen…µ
                                    Grtz Pascal911.

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 306)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.