Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

Home Forum Zeverhoekje Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

• Maker
    Discussie

• Wim

Zal ik dan als eerste afschieten met een foto. (afmeting foto 480×550)
      Zo zal je makkelijker mensen herkennen van het forum als je ergens loopt.

En geloof me, het werkt.

En wie niet wilt, doet het niet.

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 306)
      • als je deze kop ooit ergens zou tegenkomen, dan weet je voortaan dat ik het ben 😀

Attachments:
        • linked_in.JPG

Ik zal me er ook eens bijzetten, is wel een wat oudere ingescande foto, maar k ben nog geen haar veranderd.

schone foto 😀

Boxzer schrijft:
            [quote]Alléé vooruit dan. Sorry van de zonnebril. 😳

😥

Alléé vooruit dan. Sorry van de zonnebril. 😳

Dus stel ik mezelf hier ook maar eens voor.

Herkenbaarheid. MMmm. Ik besta in wel 5 variaties, afhankelijk van het dieet wat ik volg. Mentaal heb ik dan ook nog een 5 tal varianten. Het zal dus moeilijk zijn om me te herkennen, maar om een idee te hebben:

Roadster modus:

Cayenne modus:

Sloppel

Wat een karma in dit draadje 😆

en ondertussen heeft em zen eerste dreigbrief ontvangen 😥

Waar blijven de andere koppen? Kop op !
                      😉

plumber schrijft:

Proficiat Etieke met het klemrijden van zo een idioot.
                        Maar nog effe over het reliekschrijn: wat was er dan zo moeilijk (of makkelijk) aan om dat reliekschrijn te openen? Als er al 20 bedrijven op gezocht hadden ❓

voor mij eigenlijk niks speciaal enkel logisch nadenken
                        dat wil nu zeker niet zeggen dat ik een wonderdokter ben he
                        moet soms ook al eens passen (maar niet teveel )

Anoniem

Daar de meeste oude rakkers van hier op’t forum toch liever naar t’vrouwvolk kijken ( waarvoor eigenlijk ook mijn oprechte dank ) zet ik hier een fotooke van mijn vrouw …
                          😆
                          Ik ben die mens die er naast loopt.

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v323/oldbeetle/mei2011gsm018.jpg[/IMG]

Groeten

Setakira schrijft:

Hier een recent fotootje van ons

Nog niet veel kans dat jullie ons in de cabrio zien (juni gedurende max 1 week en misschien in oktober nog eens bij de verhuis)
                            In 2012 zijn we meer op de weg…

Zo schoon ! Dat groeit als kool, Seba, geniet ervan nu dat nog niet tegenspreekt 👿
                            Trouwens, mijn kids pasten indertijd in de Saab turbo cabrio van mijn madam netjes onder het windscherm in hun maxicosi. Lukt dat ook in een 993 cabrio?

Ziezo, zal hier ook eens stukje van mijn kop laten zien 😉

Attachments:
                              • 70451_679066379_7949170_n-20110528.jpg

Hier een recent fotootje van ons

Nog niet veel kans dat jullie ons in de cabrio zien (juni gedurende max 1 week en misschien in oktober nog eens bij de verhuis)
                                In 2012 zijn we meer op de weg…

Attachments:
                                • Photo_mariage_petit.jpg

Proficiat Etieke met het klemrijden van zo een idioot.

Maar nog effe over het reliekschrijn: wat was er dan zo moeilijk (of makkelijk) aan om dat reliekschrijn te openen? Als er al 20 bedrijven op gezocht hadden ❓

Ik weet in elk geval wie ik moet bellen als ik een probleem met een slot heb 8)

Wat je al niet doet om een foto voor dit rubriekje te krijgen 😈 😉

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 306)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.