Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

Home Forum Zeverhoekje Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

• Maker
    Discussie

• Wim

Zal ik dan als eerste afschieten met een foto. (afmeting foto 480×550)
      Zo zal je makkelijker mensen herkennen van het forum als je ergens loopt.

En geloof me, het werkt.

En wie niet wilt, doet het niet.

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 306)
      • etieke schrijft:

of deze
        http://www.hbvl.be/limburg/diepenbeek/slotenmaker-rijdt-gezochte-man-klem-2.aspx

Wou het hier ook net posten ;-), maar je was me te snel af, had het artikel net gezien op hbvl.be

0

maddict schrijft:

cabrio wim schrijft:
            [quote]Wel een heel klein kopke. 😉

té klein :D[/quote]

oke
            het reliekschrijn
            is een soort relekwie uit +/- 1200 dat al sinds 1850 niet meer geopend geweest was omdat ze de sleutel kwijt waren. per toeval komt het stadsarchief van tongeren bij mij tercht voor wat anders , en krijg ik terloops de vraag wil je eens proberen om dat te openen ? er zijn al een twintigtal firmas langsgeweest zelfs uit engeland maar er geen enkele die het kan openen .
            en ik heb toegehapt . op minder dan 2 minuten was het geopend zonder brokken .
            wat zat er in ?
            enkele soorten geldbeugels (uit toen zeeerrrr dure stoffen ,een zogenaamd handbeentje van jezus , enkele brieven in het zeer oud nederlands en nog andere rommel .
            voor ons is het rommel voor die van het stadsarchief is het van onschatbare waarde .
            moet je weten dat ze in tongeren in de problemen geraakt zijn hierdoor .
            de “kerk ” heeft furieus gereageerd => waar die van tongeren het lef vandaan haalden om zulk heilig relekwie te laten openen zonder aanwezigheid van een kardinaal .

aha voor wie de kop te klein vindt
            vandaag in het belang van limburg pagina 55 😆 😆
            ps ik ben zeker niet mediageil ,het valt nu eenmaal zo ,kan er ook niks aan doen

0

[IMG]http://i164.photobucket.com/albums/u10/mvn17997/afgerondimpressie.jpg[/IMG]

zo te zien was dat in Italie

groeten

m

0

ik met mijn hondje

Attachments:
                • 08912.jpg
                0

Zie hoger ;-), ik citeer mezelf :

maddict schrijft:
                  [quote]Allee, was effe zoeken, want ik ben de fotograaf bij ons thuis en sta er dus zelf nooit op…
                  Volgens mijn dochter is dit mijn “Bear Grylls” kant 8)

0

En wat met jouw kop ❓ 8) Fotootje ❓

0

cabrio wim schrijft:

Wel een heel klein kopke. 😉

té klein 😀

0

plumber schrijft:

Misschien direct wat uitleg geven over het reliekschrijn ❓ 😆

Inderdaad, reuzenieuwsgierig!!

0

Misschien direct wat uitleg geven over het reliekschrijn ❓ 😆

0

na effe zoeken want ik ben meestal ook de fotograaf van dienst toch nog dit gevonden
                            [IMG]http://i10.photobucket.com/albums/a145/etieke/RELIEKSCHRIJN2.jpg[/IMG]

0

Allee, was effe zoeken, want ik ben de fotograaf bij ons thuis en sta er dus zelf nooit op…
                              Volgens mijn dochter is dit mijn “Bear Grylls” kant 8)

Attachments:
                              • Barcelona_Pasen_2011_small_088.JPG
                              0
                              Wim

Heeft dan anders geen indruk op mij gemaakt, anders was ik het niet vergeten, dus zal wel meevallen. 😆 😉

0

cabrio wim schrijft:

Bullyke, zet uw kopke er eens op. 😉

Lukt me niet Wim, maar is geen gemis, je hebt em al gezien op het ned.forum 😆

0

De koppen beginnen hier stilaan te rollen 😆 8) 😆

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 306)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.