Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

Home Forum Zeverhoekje Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Zal ik dan als eerste afschieten met een foto. (afmeting foto 480×550)
      Zo zal je makkelijker mensen herkennen van het forum als je ergens loopt.

En geloof me, het werkt.

En wie niet wilt, doet het niet.

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 306)
      • bully schrijft:

Ik heb weer een aantal opgekarmaat, elke 6 uur iemand 😉

und wieder gemacht, 911-lover zal wel kinnesinne zijn want elke keer als ik je opkarmaat is het een paar uur later verdwenen, plumber ook weer opgekarmaat…… 😆

En -5 voor mij (ben twee daagjes niet hier geweest) 😕

Van mij ook zie: +1 voor bully 8)

Dat verdient een puntje 🙄 😉 😆

Ik heb weer een aantal opgekarmaat, elke 6 uur iemand 😉

En beloofd, we gaan niet lachen, anders gaat ons karma toch maar naar beneden 😆 😆 😉

veel leden maar weinig smoelen hier 😆

allé huphup!

klinkt als een fluitje van een cent 🙄 😆 😆

Anoniem

porsche914orange schrijft:

vawilliam2003 schrijft:
                        [quote]Ja een Mercedes Unimog 404S 1967 met een 2500 cc motor uit een Mercedes 250 coupe 1973.
                        Dat ding heb ik zelf opgebouwd uit 3 verschillende Unimogs plus de Mercedes coupe.

Nice ❗ 😯 Hoe lang ben je daar aan bezig geweest ❓
                        Lijkt me leuk om de zondag in de bossen mee te touren, heb je nummerplaten of rij je er niet mee op de weg?[/quote]

Die was gekeurd als vrachtwagen voor dagelijks gebruik.
                        Ik gebruikte die destijds ook voor transport van brandhout van uit de bossen.
                        Toen ik 4 jaar geleden een recentere vrachtwagen heb gekocht, gebruikte ik de Unimog niet meer en heb ik hem weggedaan.
                        Je kan niet alles houden he.
                        Het in orde zetten is in enkele stappen gebeurt.
                        Eerst een goede laadbak samengesteld van de beste delen die ik had.
                        Toen mijn slechte bak eraf en goede erop, toen ook achterkant chassis gespoten.
                        Toen een goede cabine leeggemaakt en gespoten.
                        Daarna mijn cabine gedemonteerd alsook de motor. Toen de voorkant chassis gespoten, de 2500 motor omgebouwd en geplaatst. Daarna terug de gespoten cabine erop en alle elektriciteit en dergelijke erin.

porsche914orange schrijft:

Rocco schrijft:
                          [quote]voila en nu niet komen vragen waar ik werk hé …

Lol zie nu pas dat het bus 76 is uit gent, ik neem deze elke dag 2 keer voor naar mijn werk 😆 😆 [/quote]

ik dacht nu echt hier lekker anoniem te kunnen posten en dat geen enkele serieuze porschist ooit een voet op een bus van de lijn zou zetten, laat staan met een collectie als die van u, mis dus … 😆

Attachments:
                            • DSC_3058.jpg

Rocco schrijft:

voila en nu niet komen vragen waar ik werk hé …

Lol zie nu pas dat het bus 76 is uit gent, ik neem deze elke dag 2 keer voor naar mijn werk 😆 😆

(srry mods,heeft niets met topic te maken 😉

vawilliam2003 schrijft:

Ja een Mercedes Unimog 404S 1967 met een 2500 cc motor uit een Mercedes 250 coupe 1973.
                                Dat ding heb ik zelf opgebouwd uit 3 verschillende Unimogs plus de Mercedes coupe.

Nice ❗ 😯 Hoe lang ben je daar aan bezig geweest ❓
                                Lijkt me leuk om de zondag in de bossen mee te touren, heb je nummerplaten of rij je er niet mee op de weg?

Anoniem

Ja een Mercedes Unimog 404S 1967 met een 2500 cc motor uit een Mercedes 250 coupe 1973.
                                  Ik kan door honderden foto’s van plaatsen, maar dat past hier niet denk ik.
                                  Ik moet wel zeggen dat die Unimog het extreemste voertuig is waar ik ooit mee heb gereden op lage snelheid.
                                  Ik heb daarmee op plaatsen gereden waar ik zelfs stappend niet zou doorkomen 😀
                                  Beste voorbeeld was FOC trophy denk 2007.
                                  Daar ging de rit langs het militaire domein Leopoldsburg, de beruchte ‘tanktrack’.
                                  Er reden 2 kennissen voor mij met Nissan’s pick up.
                                  Zij reden al vast na een 50 meter, ik heb hen toen er achteruit uitgetrokken.
                                  Daarna heb ik die 500 meter track toch geprobeerd 😀
                                  Ik reed daar ‘gewoon’ door. De versnellingsbak in 2de en de motor tussen de 5000 en 6000tr/m. Dat was lachen, dat zie je trouwens op de foto’s. Wel moest ik de ramen proper maken na dat modderbad. 😀

Met wat voor iets ben je daar onderweg ?
                                    Een Unimog ?

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 306)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.