Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

Home Forum Zeverhoekje Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Zal ik dan als eerste afschieten met een foto. (afmeting foto 480×550)
      Zo zal je makkelijker mensen herkennen van het forum als je ergens loopt.

En geloof me, het werkt.

En wie niet wilt, doet het niet.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 306)
      • zo rap jaloers PDS?? 🙂

PDS

Inderdaad, al die lelijke venten hier zouden jaloers zijn 😀

[quote=”PDS” post=205065]Bccars: waar blijft uwe kop ?[/quote]

Ge hebt em just nog gezien jong. Vast op mijn lijf, en hopelijk nog voor lang 😉
            Die komt hier niet opt forum. You know why 🙁

Die jap moet je voor oppassen want die zaagt zo de vleugels van je Porsche 😉

PDS

Bccars: waar blijft uwe kop ?

eerste ken ik niet, tweede is marginale magnus, derde is die coole aziaat akira nakai van rauh welt begriff ! Die laatste zou ik niet uit de weg gaan als ik hem tegenkwam … ik zou hem gelijk vragen hoe het komt dat hij met porsches aan de slag is en niet zoals de meesten van zijn rasgenoten met jdm gerief …

edit: bedenk me nu net, kan niet dat deepee die niet kent, hij is er mee aant lachen …

ik herkende jean-pierre meteen, maar wie zijn dan die drie andere manspersonen 😀

@PDS
                    : dubbelganger of tweelingbroer ?

Voor de duidelijkheid, hier zijn 3 foto’s waar slechts 1 persoon hetzelfde is… dat ben ik!

PDS … verkeerd. Ik ken die “Ronny” naar wie jij verwijst. Die is veel knapper, schoner en … heeft een goed karakter. Dit in tegenstelling tot die manspersoon op de foto.

PDS

De Ronny !!!! 😀

en wat als we de spelregels ff omdraaien met de vraag of je deze forummer herkent?

mysteryguest.jpg

Voilà, de Pedro
                              image.jpg

PDS

Ik zal even helpen 😀

10330386_10206026348248095_5717293590570799128_n.jpg

Van links naar rechts

Tgeert – Timo (zoon DRIP) – Monza – Vankerkhove – PDS – PDS vrouw – Drip

PDS

Vonheist heb ik toch herkend bij “La Targa Passagio” door zijne schoone foto 🙄

Misschien dat er nog een paar zijn vb volgen ? Dan kunnen we elkaar ook herkennen zonder auto ….

[quote=”Harley G” post=191980]Aigues Mortes?[/quote]
                                    Neen, Marennes, Île-Oléron

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 306)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.