Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

Home Forum Zeverhoekje Zet je kop erop, en herken je mede forummer.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Zal ik dan als eerste afschieten met een foto. (afmeting foto 480×550)
      Zo zal je makkelijker mensen herkennen van het forum als je ergens loopt.

En geloof me, het werkt.

En wie niet wilt, doet het niet.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 306)
      • to zo ver mijn incognito bewegingen op PF. 😀

Of Lemmy ruled weet ik zo net nog niet. Maar ik vind hun muziek wel goed. Allez vroeger als jonge snotaap toch. Maken die gasten nog iets tegenwoordig ?

[quote=”WTL88″ post=153361]
            Een zondag eens golfen met Porsche freaks lijkt mij fun, in de 19e hole geraken we dan niet meer weg. :relaxman:[/quote]

Ik heb vroeger ook nog gegolfd spijtig genoeg moeten opgeven wegens tijds gebrek, maar het staat terug op mijn verlanglijstje als ik met pensioen ga (binnen 10 jaar) als onze politiekers het toelaten hmhm

😆 :up:

Lemmy Rules :applaus:

@ igordiver
                  Ik dacht al dat ik u ergens van kende :think:

😉

[quote=”bccars” post=153270][quote=”Harley49″ post=127158]Ook nog een hobby die tijd en geld kost.
                    [/quote]

Fijn, nog een collega golfer ! Zijn er hier eigenlijk veel golfers op het forum ? Genoeg voor een Porsche – Golf uitstap ?[/quote]
                    Een zondag eens golfen met Porsche freaks lijkt mij fun, in de 19e hole geraken we dan niet meer weg. :relaxman:

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/203/3ogb.jpg/][IMG]http://img203.imageshack.us/img203/6761/3ogb.jpg[/IMG][/URL]

Bij sociale gelegenheden wel zonder gitaar te herkennen 😀
                      (De benthijs link heeft trouwens niets met mij te maken. is de fotograaf.)

[quote=”Harley49″ post=127158]Ook nog een hobby die tijd en geld kost.
                        [/quote]

Fijn, nog een collega golfer ! Zijn er hier eigenlijk veel golfers op het forum ? Genoeg voor een Porsche – Golf uitstap ?

is inderdaad een ferm bazeke :up:

Wat een prachtige foto :up:
                            En wat een lekker kereltje zeg, om trots op te zijn :respect2:

Is al snel een vrolijk heertje geworden David. Hij is er al bijna klaar voor… :happydance:

image_2013-12-29.jpg

Ik en mijne opvolger :happydance:

Half en half incognito…

image.jpg
                                  G
                                  Chiepe

[IMG]http://img138.imageshack.us/img138/3199/he6p.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 306)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.